1895 Model Motosiklet Müzayede İle Satılacak

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Bonham Müzayede Evi İngiltere Stanford ‘da 25 Nisan ‘da yapılacak Uluslararası Klasik Motosiklet Fuarında 1895 model Hildebrand & Wolfmuller motosikleti açık arttırmaya sunacağını açıkladı.

H & W modeli ilk üretilen motosikletlerden biri olmasının yanı sıra seri üretime geçen ilk modellerden biri.

Müzayedeye çıkacak olan araç, 1930′lu yıllardan beri çiftlikte saklanmasının yanı sıra hiç bir restorasyon görmemiş olması ile dikkat çekiyor.

Daha fazla bilgiyi www.Bonhams.com/stafford adresinden alabilirsiniz.

Kaynak:Moto Aktüel
Online Motosiklet Bilgi Kaynagı
 

Ekli dosyalar

  • 58793889.jpg
    58793889.jpg
    15.8 KB · Görüntüleme: 17,010
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Alanin yapabilecegi cok bir sey yok aslinda. Onca zamandir hic yag yuzu gormemis tum parcalar korozyona ugramistir. Dokunma ile tuzla buz olabilir. Alan kisinin ciddi bir para odeyip havasiz ortamda muze standartlarinde restore etmesi gerekecek.Bu sekilde tutar ise onumuzdeki 15 yil icinde elinde pasli demir tozundan baska bir sey kalmaz.
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
güzel bir custom chopper gidonu varmış.Varmış diyorum genel olarak pek elle tutulan bir yanı yok ama eminim bu motor demir tozu bile olsa paketlenip toz halinde gene saklanır gene para eder =)))
 
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
528
Alanin yapabilecegi cok bir sey yok aslinda. Onca zamandir hic yag yuzu gormemis tum parcalar korozyona ugramistir. Dokunma ile tuzla buz olabilir. Alan kisinin ciddi bir para odeyip havasiz ortamda muze standartlarinde restore etmesi gerekecek.Bu sekilde tutar ise onumuzdeki 15 yil icinde elinde pasli demir tozundan baska bir sey kalmaz.

xzenon yapabilir :p
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
Muaynesıde Bıtmıstır Bunun:) Muayneden Gecmez Alana Tavsıye Etmem :)
Şaka Bir Yana Tarihi Bir Alet İlla Alıcak Bir Deli Bulunur:)
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
61
egsoz abartımı kaç km de extraları ?? alınmaz arkadas bu çok yakar :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aa tam benlikmiş , ucuza kapatalım bunu , eski meski idare ederim artık :p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
aa tam benlikmiş , ucuza kapatalım bunu , eski meski idare ederim artık :p

boşver ona para verilmez onun yerine benim oglanın pisikleti var eski onu vereyim onla daha hızlı gidersin bence :queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İlk motosiklet olarak fena olmaz.:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst