18 Şubat 2006 Sınav Sonuçları

Katılım
19 Mar 2005
Mesajlar
99
bakma motoru bağlamasalar alacağımız yokta işte mecburiyetten:mrgreen:
 
Katılım
19 Mar 2005
Mesajlar
99
zipir' Alıntı:
yaw herkesmi 95 aldı bende 95 almışım

kardeş sınaw kağıdına ad soyad doğru yazan herkese sabit 95 weriolarmış :mrgreen:

Senin makineden bizim arkadaşa alcaz ortaköy deyiz, bize bi yardımcı olsan olumlu-olumsuz yönleri nelerdiri kullanıcı tawsiyesine ihtiyacımız war
 
Katılım
19 Mar 2005
Mesajlar
99
walla süper olur, supershadow 150 krem rengi istioruz. akşam saatleri uygunsa daha iyi, malum iş güç.

Olmadı bizde geliriz pazar müsaitsen
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
herkes 95 almadı. ben 100 aldım :cherry: ayrıca heryerde 18 şubat başlığı var
 
Katılım
19 Mar 2005
Mesajlar
99
başlığı herkes benden gördüde açtı :mrgreen: inanmazsanız açılış saatine bakın.
ylmzzz sen ad soyadından başka ne yazdında 100 aldın kardeş ?:cherry:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
valla abi dogru soluyon ama baya sıkılastı malum poliste biliyor cogu motorcunun ehliyeti yok o yuzden cok sıkı bakıyorlar
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
pompicik' Alıntı:
başlığı herkes benden gördüde açtı :mrgreen: inanmazsanız açılış saatine bakın.
ylmzzz sen ad soyadından başka ne yazdında 100 aldın kardeş ?:cherry:

sınavda beni görünce direk seninki 100 girme dediler :queen: önlem olarak:mrgreen:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
yürüyerek gittim sınava:mrgreen: kursada gelme sana indirim yapalım dediler. neden acabaaa :queen:
 
Katılım
19 Mar 2005
Mesajlar
99
kardeş bizede öğret nası yaptın bu şekilleri de havamız olsun
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
iconları soruyorsan. yazdığın yerin üst kısmında gülen adam iconu var orayı tıklarsan liste gelecektir :)
 
Katılım
19 Mar 2005
Mesajlar
99
yok ya icon diil. hani sen sınawa yürüyerek gittin 100 werdiler, kursa gittin aman gelme dediler ya onu diorum :cat:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
biraz fazla konuşurum ondan olsa gerek millet illallah dedi :p kursta dersleri engellediğim için daha önceden de B ehliyetimi ordan almıştım. o zaman da çenemden dolayı bir hafta girdim. üni. de bile istersen gelme diyolar :queen:
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
989
Kardeşim b için girmişti kazanmıs. Fakat askere gitti şimdi ne yapacak merak ediyorum yada ne yapması lazım bilen varmı ? :)
 
Katılım
19 Mar 2005
Mesajlar
99
just_life' Alıntı:
Kardeşim b için girmişti kazanmıs. Fakat askere gitti şimdi ne yapacak merak ediyorum yada ne yapması lazım bilen varmı ? :)


onu ehliyet kursundan bi araştırında gittiği yerde direksiyon sınawı filan alabilirse iyi olur boşuna geççek o kdar zammn sora
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst