18 Mart ÇANAKKALE ŞEHİTLERİNİ ANMA TÖRENİNDE BULUŞMA

Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
buldugun düzlüge hemen serecen cadırı kampcı her yere konar
 
Katılım
18 Şub 2007
Mesajlar
55
Merhaba arkadaşlar acaba izmir den yada manisa dan 200 cc altı bir grup oluşturulacakmı? bide benim A2 ehliyet daha gelmedi ama geçici sertifikam var kursun verdigi 18 mart a kadarda yetişirmi yetişmezmi bilmiyorum, sizce yolda polis sorun yaratırmı? bu konuda beni aydınlatırsanız bende geziye izmir aliağadan katılmak isterim.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
bizde cadirlarimizla gelcez tahminnen
gorkem ben bi de bir arkim daha..
ama kamp alanlari hakkinda bilgimiz yok

Deer'in de dediği gibi kampçı adam heryerde yatar :cat: Demek geliyor içimden ama heryer öyle güzel parsellenmiş ki ülkemizde , ben hiçbir gezimde doğru düzgün kamp yapacak alan bulamadım. Gittim kamp kurdum ya "yasaaahhh gardeşimmm" dediler , ya da birinin bahçesi , otoparkıymiş. En son Olympos gezimde yer bulamadığımdan dolayı tarihi eserlerin arasında yatmak zorunda kalmıştım :salut: Arkamda tarihi mezarlar vardı , çok tırs tırs olmuştum , fakat önümde de jandarma vardı (orada yatmak tabiki yasak) , jandarmaya yakalanmamak için çıt çıkartmıyordum. Ama Çanakkalede biryer buluruz eğer kamp yapacak arkadaşlar fazlalaşırsa...

Ehliyet konusuna gelince;

İSTANBUL

dostdark
eserkose
mesut51
sunflorist
cloud
darkdiamond
deer 152
praetorian +1
Gorkem
pseudo
berkforce
ilker koparal
unfortunate
aybiketa +?
Arbetus
Desparadost
jameika34
motorize_deli
Necdet
teksavaşcı +1
kasvet
metehan
YUSUF COŞAR
trattataa +1
blue black +1
gabe

Eğer bu listenin tamamı gelir ise , trafik çevirmesine yakalanacağımızı pek sanmıyorum :p
Fakat Allah korusun bir kaza yaşanırsa ehliyetsiz arkadaşlar (kazaya karışan)
%100 sorumlu olacaktır kanun önünde.
Ben her zaman ehliyet olması taraftarıyım hatta ehliyet alınmadan motor alınmasına karşıyım. Bizim ülkede işler biraz ters işliyor. Insanlarımız önce motor sonra ehliyet alıyor...
Öte yandan kmete gibi ehliyet bekleyen arkadaşların gelmesinde bir sorun olacağını sanmıyorum
:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende ne ehliyet nede motor var :pale: :pale: :pale: :salut: :salut: :salut:
Ne olcak simdi kaldik istanbuldaa :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Çanakkale merkezdeki butik otel fiyatları 30-40 YTL arasında değişmekte, Cumartesi den gidip de otelde konaklamak isteyenler bir liste oluşturursa rezervasyonu erkenden yapmak gerekir.

Cumartesi kalınacak otel Gelibolu yada Lapseki civarındada olabilir, Avrupa yakasından gidecekler lapsekiden feribotla geçer zaten. Cumartesi gidenler Lapseki yada Geliboluda konaklar ise Pazar günü Avrupa yakasından gelenler ile buluşulup hep birlikte feribotla Karşıya geçilebilir.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
Merhaba arkadaşlar acaba izmir den yada manisa dan 200 cc altı bir grup oluşturulacakmı? bide benim A2 ehliyet daha gelmedi ama geçici sertifikam var kursun verdigi 18 mart a kadarda yetişirmi yetişmezmi bilmiyorum, sizce yolda polis sorun yaratırmı? bu konuda beni aydınlatırsanız bende geziye izmir aliağadan katılmak isterim.

dostum tabiki manisa grubu ilede gelebilirsin...:rendeer:

ancak izmir grubunda da 200 cc altı bu aktivitye katılacak bir çok birbirinden değerli dostum var (zaten bi yerden sonra birlikte gideceğiz :) )

ehliyet olayına gelince sertifika ile de rahatça gidebilirsin ...
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
41
Selam arkadaşlar.. Çocukluğumdan beri Seddülbahir köyünde yazlığımız war. Dardanosda kuzenlerim oturur. ananem ve dedem çanakalelidir. Büyük dedem yaşarken bize savaşı anlatırdı.. Çanakkale topraklarına ayağını basmaya kıyamayan, her bastığı yerde genç bir mehemtçiğin kanının olduğunu bilen biriyim. Yıllarca kumsaldan topladığımız mermileri müzelere vermiş, şehit kemikleri bile bulmuş biriyim.. Yüzerken gözlükle görebildiğiniz, 3-5 metre dalma kabiliyetimizle batıklardan barutlar çıkartmış bir şehit torunuyum..

Müsade ederseniz size katılmak isterim.. Lütfen listeye ismimi ekleyin
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
dostum tabiki manisa grubu ilede gelebilirsin...:rendeer:

ancak izmir grubunda da 200 cc altı bu aktivitye katılacak bir çok birbirinden değerli dostum var (zaten bi yerden sonra birlikte gideceğiz :) )

ehliyet olayına gelince sertifika ile de rahatça gidebilirsin ...

Gitmesine gider de ehliyeti almadan bir işe yaramaz sertifika....Haberiniz olsun....

Sizlere hayırlı yolculuklar....Bizler biraz uzak kalıyoruz çanakkale ye.....Geli boluya selam sööleyin....
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
deer_152 bana cep telini versene dostum
yada msn imi ekle konuşalım:[email protected]
ben cumartesi pazar çalışıyorum ama sadece pazar günü izin alabilirim iş yerinden,pazar sabahı erkenden yola çıkarım kısmetse ben sizi ararım nerde olduğunuza göre gelirim.
bizde tekirdağ ilçeleri dahil olmak üzere 10 motor falan gelicez.neyse eklede konuşalım
telini falan alırım
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
merhaba arkadaslar ,

seyahatimden dolayi sayfa basindaki listeyi guncelleyemedim, ama en son froseninda hazirlamis oldugu listeyle beraber son haliyle ekliyecegim...

Selanikten sevgilerle,
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
görkem bende varım cadır olayında kuruşlacak biyerde biliyorum cumartesi erken cıkalım diyorum motoru yarın bakıma soktuktan sonra bi bursa yapıp deniyecem bakalım yolu cıkartırmı die bi kontrol ediyim istanbuldan gelen cadırcılar el kaldırsın bakalım
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ugly merhaba...özledik seni....


Kanka buldun sırım gibi adamı takıl bakalım....Senin o göbek ne yapsan erimez...Demirbaş olmuş sende...Hava yastığı gibi....

Ugly den sana değil tiyo sakalını sürtse bulaşmaz sana...:queen: :queen:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
deer152
ben gorkı ve bır arkadasımız daha cadır olayına varız
cumartesı sabah cıkarız
rahat rahat gıderız
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bana uyar baska cadırcılar varsa onlarda el kaldırsında gün yaklasmadan karar verelim
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
152
18 Mart Çanakkale şehitleri anma töreni de buluşma

Arkadaşlar 18 Mart Çanakkale gezisi hakkında yola saat kaçta çıkılacak nerede konaklanacak
Belli değil zaman daralıyor nerede kalınacak ona karar vermek lazım canakkalye ye yakın yer demi uzak bir yerdemi kalınacak ona karar vermek lazım uzaktan gelecek arkadaşları düşünmek lazım sabahları hava çok soğuk oluyor yola ona göre çıkmak yazım
18 Mart ta havanın nasıl olacağı belli değil Çanakkale deki arkadaşların fikrini almak yazım
O gün çok kalabalık olacak bütün dünya orada olacak onun için çok iyi bir organizasyon yapmamız lazım biz havran gurubu olarak Çanakkale ye yakınız 140 km uzakta gecen sene gittik yazın baya güzel oldu motorlarla gezmek daha da güzel
Frosen arkadaşımız bize çok yardımcı olacak frosen arkadaşımızın direktiflerine göre hareket edelim İnşallah 18 Mart günü açık ve sakin bir hava olurda doya doya gezer tadını çıkartırız 18 Mart ın... Görüşmek üzere
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
371
:queen: KATILIM LİSTESİ

İZMİR

forrap
weboy
speedygirlsule
tenten
kuvva
aakreep
turlabo
nergal +?
ozer +1
Taner k
duslemek +1
kamberhan
Gureli +1

MANİSA

Lodos
Gurkay
Favorii
Belifeless
racing iski
Mecit

İSTANBUL

dostdark
eserkose
mesut51
sunflorist
cloud
darkdiamond
deer 152
praetorian +1
Gorkem
pseudo
berkforce
ilker koparal
unfortunate
aybiketa +?
Arbetus
Desparadost
jameika34
motorize_deli
Necdet
teksavaşcı +1
kasvet
metehan
YUSUF COŞAR
trattataa +1
blue black +1
gabe
muratebesek

TEKİRDAĞ

faruk59

KUTAHYA

alplion
bonapart 07 +1

BURSA

kontgerilla +1
Ralf +1

ESKİSEHİR

ZONEX2
bbaday

BALIKESİR

ibrahimb
iadriders1816
Havranlı +10
+14-15 ??
ayarsız125
toni

KIRKLARELİ

samet1987
salih

motosiklet.net BURGMANCILARI:cat: :rendeer: :queen:

13 KİŞİ +ARTCILARI

KOCAELİ

Arbetus

ÇANAKKALE

Yanar17
frosen
emo
tecavüzcü palyaço
gece17
frost
cubanamen
outdoor
Ergün hoca
on7_li

Geldikleri yerler belli olmayanlar

opus +1+otomobil+4
ironline +1
Tarık81

arkadaşlar en son güncel listemiz bu .

Gelelim otel konaklama işine

Şimdi çadır kuracak arkadaşlara karşıda çadır kurdurmayabilirler.Başbakan ile birkaç bakan gelecekmiş.Kuvvet komutanları da dahil. Bu yüzden olağan üstü güvenlik önlemi olacak her sene bakanlar gidene kadar yolları kesiyorlarmış muhtemelen bu sene de kesecekler. buy sanırım bizim için büyük bir sorun olmaz ama kamp yapacak arkadaşlara problem yaratabilirler.

Yerinde gördük inceledik ve rotamızı + gezilecek yerleri işaretledik.
otellerle ilgili olarak İl grupları ile ilgilenen arkadaşlar;

Eğer otelde kalmayı düşünüyorsanız bana listeleri bildirin ki biz de rezervasyonları halledelim

şu an 2 otel 1 yurdumuz var ama yurt olayından vazcaydık gibi fiyat olaylarını
ayarlamaya çalışıyoruz ama 2 seçenek var şu an biri 35 ytl biri 40 ytl biri Çanakkale merkez birisi Güzelyalı Sabah kahvaltısı sıcaksu akşam yemeği televizyon zart zurt herşey dahil ayrıca denizkenarı ve kocaman bir kumsalı var

arkadaşlar listeleri hemen yapın da biz de sayıyı bilelim ona göre fiyatları ayarlayalım. Otel yetkilisiyle görüştüm 2 3 gün içinde bizden haber bekliyor

fotoları bu akşam ekleyeceğim Listeleri çok acil bekliyorum arkadaşlar ona göre yer ayarlıyacağım.

Bu işi halledelim (otel işi ) toplanma yerleri + gezi rutumuz ile ilgili bilgileri vereceğim.

teşekkür ederim... Çanakkale MT
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kesin kararımız için aksamı bekleyelim biz cadır olarak gelecektik ama madem kurdurmuyorlarsa bizde ona göre hareket ederiz
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
371
kesin kararımız için aksamı bekleyelim biz cadır olarak gelecektik ama madem kurdurmuyorlarsa bizde ona göre hareket ederiz

Dostum Gelibolu yarımadası milli park olduğu için zaten istediğin her yere çadır kuramazsın.Çadır kampı var bir kabatepede orada kalınabilir.ama dediğim gibi jandarmayla nasıl olur bilmem.

Doğma büyüme Çanakkaleliyim. Kendimi bildim bileli çanakkale 18 Martta ya çok soğuk yada yağmurlu ayazlı olur.Gelen arkadaşlardan ricam mümkün mertebe kalın giyinsinler.

:rendeer: :rendeer: :rendeer: :cat: :queen: :cat: :queen: :cat: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst