bizde cadirlarimizla gelcez tahminnen
gorkem ben bi de bir arkim daha..
ama kamp alanlari hakkinda bilgimiz yok
Deer'in de dediği gibi kampçı adam heryerde yatar :cat: Demek geliyor içimden ama heryer öyle güzel parsellenmiş ki ülkemizde , ben hiçbir gezimde doğru düzgün kamp yapacak alan bulamadım. Gittim kamp kurdum ya "yasaaahhh gardeşimmm" dediler , ya da birinin bahçesi , otoparkıymiş. En son Olympos gezimde yer bulamadığımdan dolayı tarihi eserlerin arasında yatmak zorunda kalmıştım :salut: Arkamda tarihi mezarlar vardı , çok tırs tırs olmuştum , fakat önümde de jandarma vardı (orada yatmak tabiki yasak) , jandarmaya yakalanmamak için çıt çıkartmıyordum. Ama Çanakkalede biryer buluruz eğer kamp yapacak arkadaşlar fazlalaşırsa...
Ehliyet konusuna gelince;
İSTANBUL
dostdark
eserkose
mesut51
sunflorist
cloud
darkdiamond
deer 152
praetorian +1
Gorkem
pseudo
berkforce
ilker koparal
unfortunate
aybiketa +?
Arbetus
Desparadost
jameika34
motorize_deli
Necdet
teksavaşcı +1
kasvet
metehan
YUSUF COŞAR
trattataa +1
blue black +1
gabe
Eğer bu listenin tamamı gelir ise , trafik çevirmesine yakalanacağımızı pek sanmıyorum
Fakat Allah korusun bir kaza yaşanırsa ehliyetsiz arkadaşlar (kazaya karışan)
%100 sorumlu olacaktır kanun önünde.
Ben her zaman ehliyet olması taraftarıyım hatta ehliyet alınmadan motor alınmasına karşıyım. Bizim ülkede işler biraz ters işliyor. Insanlarımız önce motor sonra ehliyet alıyor...
Öte yandan
kmete gibi ehliyet bekleyen arkadaşların gelmesinde bir sorun olacağını sanmıyorum
:cat: