17 18 mart çanakkale gezisi

Katılım
16 Mar 2007
Mesajlar
39
http://www.loadtr.com/2/4/46f6582f8fa574a85fca390eb929d454.jpg[/img][/URL]



feribotu beklıyoruz ve gezecegımız yerlerın heyacanı bızı kıpır kıpır yapıyor


motorlar bızı beklıyor bızde ferıbotu:p





ve nıhayet bekledıgımız ferıbot geldı





sahılden ayrıldık donup baktıgımızda manzara cok guzel










bır hatıra fotografı daha:)








bır aile fotografı














sehıtlık abıdesıne geldık motorları ıstırahate ayırdık




deliler toplu halde






grup yuruyuse gectı bır solukta


abideden bir kare




sizce bu adam ne yapıyor (on7_li fotograf cekmeye calısıyor)




vakıt gec oldugu ıcın gerı donmek lazım


kilıtbahır kalesinden bır kare




bır duman molası


yemek molası karnımız zıl calıyor






korodn boyunda aksam sefası








aksam bıraz eglenıyoruz sohbet muhabbet derkeb saatı epey gec yapıyoruz:D


hakan ve ben hakan'a bakrmısınız hep eller de bır hareketlılık :)


soyle bır dalıyorum uzaklara baka baka


ccdora ve fıkret abı


garıbım okadar yorulmuskı hemen atıyor kendını koseye





tarıh 18 mart ve ferıbotlar tıklım tıklım


kordon boyunda ıyne atsanız dusmuyecek sekılde




turk yıldızları gosterısı




arkadas bu makınayı gorunce cıldırmaya basladı ıllede hyosung gt 250r diyoo:p






donus ıcın hazırlıklara basladık bekle bızı yenıce






donus yolunda cay ve ıhtıyac molası:rolleyes:


serıldık asfalta
















bogaz manzarası
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
KardeŞİm PaylaŞim İÇİn SaĞol,,heryenİ Topİk Ve FotoĞrafla Bİrlİkte Tekrardan Duygulaniyorum..
Pazar GÜnÜ HİÇ DÖnmek İstemedİk Bİzde Çanakkaleden Manİsa-mt Olarak..
 
Katılım
16 Mar 2007
Mesajlar
39
mecit feribotta beraberdik kilitbahirden ç.kale ye gecerken
 
Katılım
5 Şub 2007
Mesajlar
1
woow bende istanbuldan bir çanlı olarak kutlarım güzel gezi .yeniceliler çanlılar tanıdım birkaç kişiyi .devamını dilerim :wiinkk:
 
Katılım
16 Mar 2007
Mesajlar
39
biz motordelisi md olarak gittik arkadaşlar

reklam olayı md falanyanlış anlasılmasın ama ksura bakmayın
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
paylaşımınız için saolun duygu seline kapılmamak elde değil saolun
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
ali1711 kardeşim doğru söylüorsun kilitbayırdan dönüşte feribotta beraberdik.ortadaki ukalalardan pek fırsat olmadı konuşmaya bidahaki sefere inşallah tanışırız görüşürüz kardeşim.belki 25nisan anzak törenlerinede gelebiliriz nasipse.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
resimler çok süper çıkmış paylaşım için tşkler:rendeer:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
anammmm şimdi çıkardım ali kardeş sizi,,ufak feribotla geçiyorduk çanakkale merkeze demi..bayağı bir kalabalık grup vardı...tamam tamam,,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst