17 09 06 şile ve ağva kısa hafta sonu kaçamağı

Katılım
28 May 2006
Mesajlar
317
selamlar sevgiler tüm motor sevdalısı arkadaşlara hani vardır ya, bir pazar şöyle fazladan uykumuzu alalım ve öğlene kadar evimizde keyif yapalım ha işte öyle bir pazardı bu pazar arkadaşlarla buluşalım dedik öğle vakti herkes gözlerini ovuşturmadan gelsinde sonradan uykumu alamadım demesin diye... eee hal böyle iken 13 sularını geçtiğinde zaman aniden bakakalınca gökyüzüne güneş tepede hava mis deniz kokusu geliyor takipe alalım dedik ve pusulamız kuzeye doğru yöneldi aniden şimdi neolacak hepbirlikte görelim efendim....

mr.turgut

mr berk









inanın ben nediyeyim galiba bu aşikar yollara çıkınca bu sevdaya bu tutkuya gönül vermiş nice dostlara rastlıyor insan yol boyunca rüzgarı ve esintiyi takip ederken bir arkadaş bende size katılabilirmiyim diye sorunca gel kardeş biz nereye sen oraya varmısın varım dedi ve esintiye takıldı ve yol getirdi bize şileye oturduk bir gölgede lafladık ...





tepeden tırnaga şile burda bakınca herşeyiyle sonsuz bir ufuk gibi kalıyor çizgisiyle herşeyin varlıgı buradan geçiyor sanki hey deryası nerdesin....



çıktık denizin deryasının yanına







sevgi dolu hayatın içinde bir yıldız arar gibi geziniyoruz şilenin içinde


hala bir poyraz geliyor üstümüze gelin diyor kuzeyime dem vuruyor sanki rüzgar esiyor masal anlatır gibi çağrıyor sesi takibindeyiz








bir vakit yaklaşırken mehtabın üzerine saklı kenti arar gibi çevresinden dolaşıyoruz zamanın ve getiriyor bizi ağvaya dostlar



merhaba ağva merhaba güzel insanlar



denizin söylediği şarkıları duyar gibi seyrediyoruz ufku sahili anlatıyor hikayesini....







anlatıyor kendini bir zamanlar bundan çok zaman önceydi bu kıyılardan kimler geçti durmuş bakıyor sanki



ayrılmak gelmiyor ama rüzgar alıp götürüyor yavaşça usulca süzülürken havada



kumda biri bir iz bırakmış galiba takipteyim



turgut aman dostum o ne attı kendini yine kumlara deniz olunca kum partisi olmazmı



ah vakit yaklaştı eeee bukadar gelmişken bir afiyet olsun denir bize değilmi
aranırken bir çay kenarı bulunca yerleşelim dedik burada


mr dalyan arkadaşımız



vakit yavaş yavaş veda havasına geliyor sanki olsun beni unutma der gibi arkamızda kalıyor zaman son bir veda sana suyuna aşına



oturdum çay boyuna aldım elime sazımı söyler dururum şarkımı bizde dinliyoruz



turgut şarkı söylüyor bizde dinliyoruz yana yana





yemekler geldi turgut duruldu yan masa istekte bulundu ama turgut sevdanız varmı diye sordu neye sevda dediler rüzgara uçan kuşa hayata motora kayan yıldıza topraga baka kaldılar sustular efendim birgün daha biterken bizde kaldık kızıl güneşin yoluna sevgiler bir başka serüvende buluşmak dileğiyle...

 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
ne adamsınız yaw bizim o taraflara gittinizde insan haber vermezmi yaw
neyse cezanızı sonra keserim resimler için tşkler gitmiş gibi oldum :rendeer:
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
101
Bi daha sefere haberim olsunda belki takılırım bende.Paylaşım güzeldi tşk.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Tekerinize sağlık.
Eeee yazın son fırsatları değerlendirmek lazım.
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
129
çok güzel gezi olmuş hele bide buna şile ve ağvanın tatlı yolları eklendimi off diorum :cat: :cat:
 
Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
40
kıskanmadım desem yalan olur neyse en azından fotoğraflarla avundum harika bir yer . çok eğlenceli bir gezi olduğu belli. fotoğraf paylaşımı için teşekkürler
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel bir geziolmus o virajlı yollar oldukça güzel tam motosikletler için
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
gercekten çok güzel yerler gezmiş ve fotoğraflamışsınız ellerinize sağlık. :cat:
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
aynı saatlerde bende şile ağva yolundaydım keske karsılasabilseydik
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
293
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok güzel..
paylaşımınız için teşekkür ederim..
içim gitti valla :salut:
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
vay be anılarım canlandı 2 sene üst üste birde 10 sene evvel çalıştım şile'de liman'da müzik yaptım bu sene gidemedim resimleri görünce gitmiş kadar oldum
özlemişim ya belki hep beraber'de gitmek nasip olur ..paylaşım için teşekkürler:)
 
Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
68
komik ama aynı gun aynı rotalara bizde 4 motor gezi yaptık ve
agva daki ilk iki resimde bizde varız :).......
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Yıl 1975
Aydın DOĞAN ŞİLE Ağlayan kaya mevkiinde hisseli tapu ile araziler satmakta.

Babam ve annem birikimlerinini değerlendirmek üzere bu mevkii de arazi bakmakta,
Ben de cocuğum ,o yıllarda tanıdım Şile yi Ağlayan kayayı
Severim oraları,
Hafızam'da kalan eski haliyle.

NOT: AğlayanKaya plajın da Sarı renkli Naylon kamyonumu gömmüştüm kumlara gördünüz mü?
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
28
çok harika bir gezi yapmışsınız. :queen: ben kısmen ağvalı sayılırım gideceğiniz habirini yazsaydınız orada size ufak bir karşılama bile hazırlata bilirdim:rendeer: .
uzun zaman oldu gitmeyeli oraya. (3 ay kadar ama bu benim için seneler kadar uzundu) fotoğrafları görünce gözlerim doldu sanki.:salut: : gerçekten o fotoğraflar için çok teşekkür ederim. ama birdahaki sefere kesinlikle haber verin. motorumu daha alamadım ama artçınız olur gelirim. olmadımı otobüsle peşinize bile takılırım. belki birdahaki gidişinizde orada olur ve sizi ben karşılarım. :pale:



::thanks:
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
141
gelecekte buraya yerleşebilirim..çok güzel ..hem gezi hemde mekan hoşçakalın.görüşmek dileğiyle.......
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst