- Konu Yazar
- #1
Selamun aleyküm 16 yaşındayım a1 ehliyetimo bu ayın 20 si gibi. Sınavı geçersem alıcam kendi üstüme 18 yaşından küçük olduğum. İçin motosiklet alamıyorum diye biliyordum bir çok kişiyle bu konuyu tartıştım baıları alabilirsin hiç bir engel. Yok diyor bazıları 18 yaşın altında olduğum. Için alamayacağımı söylüyor birde foruma danışayım dedim haydi aekadaşlar şu olayı bir açıklığa kavuşturalım