16 Yaşına Giriyorum Motor Kullanmak İstiyorum Önerileriniz Nelerdir ????

Katılım
28 May 2018
Mesajlar
83
Öncelikle selâmunaleyküm abilerim bu konu birden fazla açılmıştır biliyorum fakat ben bu kış 16'ıma giriyorum ve motor almak istiyorum.Normalde ailem motora karşıdır ama izin verdiler babam arabayı vereyim sür 18'in de ne işin var motorla Türkiye'de motor kültürü yok riskli iş dedi biliyorum babam haklı riskli herşey riskli zaten işte sonrasında çok istekli olduğumu görünce babam yardımda ederim sana dedi aralıkta ehliyet alırız sana dedi ekipman konusundada yardımcı olurum dedi tabi bende herşeyi ona yüklemeyeceğim sonuçta elimden geleni katıcam.Biliyorum yaşın erken 2 sene bekle A2 al diyeceksiniz fakat A2'nin benim için pek farklı olacağını zannetmiyorum.Çünkü cidden hız seven biri değilim.Tek kararsız olduğum şey alacağım motor.Tabii başlangıçta ki herkes gibi aklımda CBR 125R var normal olarak ama Bajaj Pulsar NS 150 de fena değil.Sizin de önerileriniz var mı bana varsa şimdiden hepinize teşekkürler... :)
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
tecrübe çok önemli. tecrübe nasıl kazanılır? yaşayarak kazanılır tabii ki. birkaç kere düşerek, birkaç tehlike atlatarak kazanılır. ama gözün korkmasın. bin ve sür. binlerce km. sür. dikkatli sür ama. süre süre deneyim kazanırsın. ve fakat hiçbir zaman 'ben oldum' deme. dediğin anda kaybedersin...
 
Katılım
28 May 2018
Mesajlar
83
O tecrübeyi az da olsa kapmak için kolumdaki kırık iyileşsin Yamaha'nın eğitim dersine gidicem haftaiçi 350 lira gibi bir fiyat galiba öğle yemeği falan da dahilmiş fiyata sabah 07.45 gibi Levent Metrocity'nin önünden servisle alıyorlarmış bence çok iyi :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:16 ----------

büyüyünce geçer

Tamam
 
Katılım
6 Haz 2018
Mesajlar
449
Bence CBR gibi grenajlı sana masraf açacak bir motordansa ilk tecrüben için YBR veya CBF gibi modelleri tercih etmelisin.
 
Katılım
28 May 2018
Mesajlar
83
Bence CBR gibi grenajlı sana masraf açacak bir motordansa ilk tecrüben için YBR veya CBF gibi modelleri tercih etmelisin.

Öncelikle teşekkür ederim ilgilendiğiniz için fakat CBF'in duruşu hoşuma gitmiyor ama YBR'yı beğeniyorum.Ek olarak da CB 125E'de kötü durmuyor diyebilirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst