- Katılım
- 28 May 2018
- Mesajlar
- 83
- Konu Yazar
- #1
Öncelikle selâmunaleyküm abilerim bu konu birden fazla açılmıştır biliyorum fakat ben bu kış 16'ıma giriyorum ve motor almak istiyorum.Normalde ailem motora karşıdır ama izin verdiler babam arabayı vereyim sür 18'in de ne işin var motorla Türkiye'de motor kültürü yok riskli iş dedi biliyorum babam haklı riskli herşey riskli zaten işte sonrasında çok istekli olduğumu görünce babam yardımda ederim sana dedi aralıkta ehliyet alırız sana dedi ekipman konusundada yardımcı olurum dedi tabi bende herşeyi ona yüklemeyeceğim sonuçta elimden geleni katıcam.Biliyorum yaşın erken 2 sene bekle A2 al diyeceksiniz fakat A2'nin benim için pek farklı olacağını zannetmiyorum.Çünkü cidden hız seven biri değilim.Tek kararsız olduğum şey alacağım motor.Tabii başlangıçta ki herkes gibi aklımda CBR 125R var normal olarak ama Bajaj Pulsar NS 150 de fena değil.Sizin de önerileriniz var mı bana varsa şimdiden hepinize teşekkürler... 