- Katılım
- 30 Eyl 2006
- Mesajlar
- 2,078
- Konu Yazar
- #1
herşey geçen sene tamda hızlı dönemlerimde başladı..15.kasım 2005 ilk görüşte aşk dedikleri o mitolojiye hiçbir zaman inanmamıştım.
taki sen karşıma çıkana kadar.çok fazla burnumu sürttün ama:mrgreen: ...hayatımın ilk aşkı iyiki varsın.bu sene birlikte olamasakta korkma...bundan sonraki senelerde hep birlikte olacağımızı umuyorum.
Benide adam ettin yaa:queen: :queen:
aşkım seni motorumdan bile daha çok seviyorum.hep korumalarımıda takıyorum ve hasta olmamaya çalışıyorum.::kalbim:: ::blushani ::xtongue: ::142:: ::149:: :joker:

Benide adam ettin yaa:queen: :queen:
aşkım seni motorumdan bile daha çok seviyorum.hep korumalarımıda takıyorum ve hasta olmamaya çalışıyorum.::kalbim:: ::blushani ::xtongue: ::142:: ::149:: :joker:
