16 şubat..İyiki Doğdun Aşkım

Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
herşey geçen sene tamda hızlı dönemlerimde başladı..15.kasım 2005 ilk görüşte aşk dedikleri o mitolojiye hiçbir zaman inanmamıştım.:) taki sen karşıma çıkana kadar.çok fazla burnumu sürttün ama:mrgreen: ...hayatımın ilk aşkı iyiki varsın.bu sene birlikte olamasakta korkma...bundan sonraki senelerde hep birlikte olacağımızı umuyorum.

Benide adam ettin yaa:queen: :queen:

aşkım seni motorumdan bile daha çok seviyorum.hep korumalarımıda takıyorum ve hasta olmamaya çalışıyorum.::kalbim:: ::blushani ::xtongue: ::142:: ::149:: :joker:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
28
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yeri burasıydı :D
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Süper bir paylaşım...Cesaretinden ötürü tebrik ederim...Senin adına iyiki doğmuş....Bir kişi daha adam olmuş...:p
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Allah yüreğinizden sevgi duygusunu eksik etmesin,
Sevmek ve sevilmek işte yaşam bu !!! :cat:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
eyyy aşk sen nelere kadirsin bir kişi daha sayende adam oldu:p

senin adına senindim arkadaşım . umarım sevdiginle bir ömür beraber olursun...:rendeer:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Tebrik ederim....

Ben de aşkımın tescil tarihini kutliyim bare.... 16/6/2006 :queen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
ee başka aşkının dogum gününü kutlamak isteyen var mı:silent:

topiginde başlıgınıda degiştirelim"Aşklarınızın Tescil Tarihleri" olsun.ve üst konu yapalım.:mrgreen:

ve son olarakta topigin rengini pembe yapalım:mrgreen:

ulen siteyi iyice pembe diziye çevirdiniz beee:p
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Hayırlı olsun, Allah bir yastıkta kocatsın.

Aman dikkat edin; aşkınız saman alevi gibi parlayıp sönmesin de evlilik ile ömür boyu kalıcı olsun.
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
arkadaşlar çok teşekkürler...çok sükür ki beni ve motosikletleri en az benim kadar seven bir sözlüm var.SS alacakken tv8de motosiklet programını izleyen kız arkadaşım bu tip motoru beğennce zaten aklımda olan regali tetikledi.

görkem daha üstümüze alamadık ki ruhsatı kutlayalım, düğünümüze gelin:wiinkk:

evet elintle site yi penbe istiyoruz:p
serdar ustam birçok zorluğu aşmaya çalışıyoruz.gerçekten kolay değil bilenler bilir.sadece askerliğim kaldı umalım ki hep birlikte motosiklet camiası olarak düğünümüze gelin.özellikle izmir mt li arkadaşlarım:)
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
oooo hem 14 şuabt hem doğum günleri heryer aşkkokuyor
ne güzel ya gerçek aşkı bulanlar var :rendeer:
sözlünün doğum gününü bende kutlarımm
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yenge biraz uzun gibi çıkmış sanki
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
324
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Harbiden cesaret işi yaptığın.
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
arkadaşlar hepinize çok teşekkürler...

R3N abicim benim boy 1.70,sözlümün boyu ise 1.82.yani gerçekten uzun.ilişkimizdeki tek garip nokta yolda dolaşırken o bana sarılıyor:queen:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
oooo usta sevgini anlatman falan cok iyide sen simdiden dizginleri vermissin..yakinda bulasik falanda yikamaya baslarsin..:)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Sevgilin bu siteye üye mi :silent: Yok üye değilse umarım bu sözleri ona da söylüyorsundur :) Çünkü siz erkekler pek bi hoşlanırsınız gösteri yapmaktan :p :p
Her neyse mutluluklar, dikkat et nazar değmesin...:wiinkk:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
oooo usta sevgini anlatman falan cok iyide sen simdiden dizginleri vermissin..yakinda bulasik falanda yikamaya baslarsin..:)
zaten yemek imalathanesinde günde 1500 tabldot yıkıyorum..o yüzden 2 tane tabak çok gelmiyor.4 yıldır yalnız yaşıyorum :wiinkk: :wiinkk:

Sevgilin bu siteye üye mi :silent: Yok üye değilse umarım bu sözleri ona da söylüyorsundur :) Çünkü siz erkekler pek bi hoşlanırsınız gösteri yapmaktan :p :p
Her neyse mutluluklar, dikkat et nazar değmesin...:wiinkk:

daha yeni siteye üye yaptım aktivasyon maili geldimi bilmiyorum..ama emin ol dishy ben o gösteriyi 1.5 yıldır yapıyorum ona:queen: :queen: :queen: maymun etti beni..ben bildiğin erkeklerden değilim:queen: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst