16 Nisan Pazarmiş... Haydi Pikniğe...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
Neyse sorun degil ancak yarın leventte nasıl organize olcaz,gruplara bolunup kimin oncu kimin artcı olacagına(veya bu tecrubeye sahip arkadaslar olacakmı orda)kim karar verecek..hala cevap alamadım..

Kartal23' Alıntı:
abi sıkma tatlı canını
yap bir 3 kuruşa 5 köfte
afiyet olsunn...
Walla yarın piknikte köfte möfte bırakmıcam 3 ü 5 i anlamam hepsini yicem nasılsa alıştık yemeye:p

kaldera' Alıntı:
arkadaşlar afyondan gelecek üşütüğü biz karşılayacağız bilginize..şuanda eskişehirde 1,30 da trene binecek
Çocuklar dikkat edin hem üşütük diyorsunuz.....sorun olmasın size..:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
14
kısmet olursa yarın bende bir arkadasımla geleceğim inşallah bu gün iki motor sevdalısı hekimimide sitemize üye yaptık vatana millete hayırlı olsun
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
mekan' Alıntı:
kısmet olursa yarın bende bir arkadasımla geleceğim inşallah bu gün iki motor sevdalısı hekimimide sitemize üye yaptık vatana millete hayırlı olsun
Geziye nerden katılacaksın kardeş..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok abi yok evcilimdir :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kaldera' Alıntı:
arkadaşlar afyondan gelecek üşütüğü biz karşılayacağız bilginize..şuanda eskişehirde 1,30 da trene binecek

eyvallah kaldera valla karşılayan olmasaydı üzülürdüm ben leventte arkadaslara katılacagım için bana ters gelmişti

CenkKeskin' Alıntı:
yok abi yok evcilimdir :queen:

akıllı insanlardan zarar gelir bırakın arkadası kendi haline :p
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tunoka' Alıntı:
Paşam levent'te bu oluşması gereken grupları organize edecek arkadaşlar varmı grupları kim düzenliyecek ordaki liderimiz kim olacak bunla ilgili açıklamanızı göremedim,varsa hatılatın lütfen...Kim kimin peşinden gidecek bilelim.Yoksa ortalık çorba olur...

Arkadaşlar daha önce acıklanmısdı galiba ama malum FB yenilgisi nedeniyle:p tekrar hatırlatiim.:)
Avrupa grubu sabah 10.30 da 1.Levent BP benzin istasyonunda toplanmıs vaziyette hareket edecek.
Grup lideri "007" sizleri orda bilgilendirecek(insallah):)
HAde bakalım son saatler kalkıooooo:queen:
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
sabah saat 10.00 da ben de orada levent BP de olacağım inşallah.hatta eğer arkadaşım izin alabilirse hanımından o da ardçım olacak,sabah ola hayrola
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
100 ü coktan gectik te yazmıom artık.. NAzar degmesin die...:)
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
güselll... şimdi rahat uyurum o zaman sabah 10 da leventteyiz.Herkese iyi geceler Yarın görüşmek üzere...
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
306
bende geyikte niye yaprak kıpırdamıyo diyorum maşallah tüm geyik piknikte dönüyo :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
007 benimkide yok ? ::sos::
bide sanırım pikniğe en uzaktan gelen manyak benim :queen:


kaçtım bu son bye bye yarın görüşmek üzere.... :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Skullhunter' Alıntı:
Levent BPde ben olacagim arkadaslar ikea kadar hep birlikte gidecegiz.
2. kopruyu kullanacagiz. Kgs veya ogs olmayanlar norma ucretli giseden gecebilir. Giselerde dagilma olacagi icin giselerin cikisinda tekrar toplancagiz.
Yarin Gorsumek uzere

polisin olmadıgı bi yerde toplanalım gişe cıkışı :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben benekliyi getirceeemmm:queen:
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
222
bir kac arkadas saat 10 da bostancı lunapark onunden hareket edicez ikea'ya beraber gideceğiz. isteyenler katılabilir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben bu pijama davasını çözemedim 3 gündür tamam kabul benim jeton paraşütlü ama biri anlatsada olaya fransız kalmasam :)
 

007

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1,000
Paşam, Turistik Rize Çayını unutma!:queen:

Senin bagaj geniş, bi piknik tüpü bi mangal alır...:bounce:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst