- Katılım
- 17 Mar 2005
- Mesajlar
- 730
Neyse sorun degil ancak yarın leventte nasıl organize olcaz,gruplara bolunup kimin oncu kimin artcı olacagına(veya bu tecrubeye sahip arkadaslar olacakmı orda)kim karar verecek..hala cevap alamadım..

Walla yarın piknikte köfte möfte bırakmıcam 3 ü 5 i anlamam hepsini yicem nasılsa alıştık yemeyeKartal23' Alıntı:abi sıkma tatlı canını
yap bir 3 kuruşa 5 köfte
afiyet olsunn...
Çocuklar dikkat edin hem üşütük diyorsunuz.....sorun olmasın size..:silent:kaldera' Alıntı:arkadaşlar afyondan gelecek üşütüğü biz karşılayacağız bilginize..şuanda eskişehirde 1,30 da trene binecek
Son düzenleme: