16 Nisan Pazarmiş... Haydi Pikniğe...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
12 Eki 2005
Mesajlar
194
Arkadaşlar +1 bende varım,yalnız ikea'ya 11 00 de varamıyabilirim,biraz oyalanılacakmıdır acep,bide mevkiiim acıbadem varsa buralarda kimse gidebilirik beraber.
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
4
sonunda bulabildim

bu geziye bende gelicem, aradım bulamadım. meğer ana sayfada yazıyomuşş.... bahar çarptı sanırım.
benide eklersenizzzzz. teşşekürleer
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
buluşma noktalarına gidecekler yada başka noktalarda buluşacaklar :)
birbirlerine özelden msn cep bir şekilde ulaşıp org. etsinler bakıyorum herkez birbirine soruyor şurdan burdan diye :) gelmek isteyipte noktalarda kalan olmasın :)

paşam nerdesin yine kayboldun şahlandır bakalım listeyi :)elleri görelim şöyle havaya herkez :)
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
373
Valla bende katılmak istiyorum arkadaşlar lakin yarın yiğenimin doğum gününe de katılmam gerekiyor. Saati kesinleşince eğer çok erken değilse bende gelicem. En fazla erken kaçarım. Kaç aydır düzenlenen organizasyonlara katılmak istiyorum bir türlü fırsat olmuyordu ama bu kaçmaz! :)
Yarın görüşmek üzere; görüşemezsek te herkese iyi eğlenceler..
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
126
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
serkan79' Alıntı:
ataköy metro duragında bekle beraBER gidelim :)

oky sevinirim valla telle haberleşelim benim cep 0505 371 5735 bide saat kaçta orda olacam? Ayrıca bu gün serviste ercüment abiye bakım falan yaptırdım gerçi henüz 150km oldu ama malüm çin çon yolda ne olur ne olmaz halat falanda alsakmı acaba:silent: ortalama 100 kişi var 50 si bozulsa 50 si çeker:queen:

acayip heyecanlıyım yaw:flower:
 
Katılım
30 Mar 2005
Mesajlar
295
FutureShock' Alıntı:
OK migros uyar bana saati belirleyelim sadece.Metemen de beylikdüzünden ama o cevizlibağda katılıcak.Başka beylikdüzünden gelen varsa haber versin ?? Cevizlibağda toplanıcak olan gurup - saat kaçta orda toplanıyoruz ona göre beylikdüzünden çıkalım? Börek isteyen arkadaşlar meraklanmasın annemler yapıyo börekleri :cherry:



FutureShock


ben seni sabah arayacağım saat 9:30 da orda olalım ok
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet millet ben yola çıktım su anda Eskişehirdeyim bir İnternet cafedeyim Afyondan eski şehire otostopla geldim buradan istanbula gece 01:30 da trenle devam edicem muhtemelen sabah 07:30 da istanbulda(haydarpada) olucam hayla artcıyım ona göre unutmayın beni alper_tim ne yaptın hocam buldunmu yancı kendine


Kişisel bilgilerim: 1.68 boy 70 kilo (ben 65 olduğumu düşünüyorum) insana benziyen bir canlıyım... valla artcı olarak alıcak arkadaşvarsa beni şu saatten sonra cepten ulaşabilir Cep telefonum 0544 252 71 65 gece trende çaldırmassam 24 saat açık olacak :queen: Help Meeeee ! ! !


anadolu yakası buluşma noktasında olucan artcı bulamazzsam artık arkanızdan el sallarım... :rendeer::silent: :pale: :salut:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
677
ya bende cok gelmek ıstıyorum ama yarın nobetcıyım ama haftaya gezı yaparsanız mutlaka gelıcem sıze ıyı gezıler
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
4
listede adım yok

ya bende gelicem ama hala listeye eklenmemişim yani kalbim kırıldı aşk olsun

aa ben alfabetik sıralamaya göre liste yapıldığına dikkat etmemişim en sona bakmıştım. Walla beni bahar ciiddii çarptı sanırım bir şaşkınlıktır gidiyo,Listedeymişim :)
Pazar günü görüşmek üzere
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
dostdark' Alıntı:
:queen: ASFALT AĞLIYACAK
100 MAKİNE 3M MESAFEDE TAKİP ETSEK 300M KONVOY YAPAR:queen:

Gerçekten bu işin şakası yok. Bugün o yoldaydım araba ile...
Son derece riskli bölümler olduğu gibi, büyük gruptan rahatsızlık duyacak bazı araçların hatalı sollama yapması mümkün. Tabii hatalı sollama da karşıdan kamyon veya başka bir araba geliyorsa, tercihi bizim konvoya dalmak olacaktır !

Buradan yetkililere sesleniyorum. Bu konularla ilgili iyi hazırlanmak lazım !

Grubu kesin olarak en fazla 10arlı küçük gruplara bölmek lazım !

Yarın bu konuda kargaşa yaşamayalım.
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ledo abi biz köy yolundan gelicez :) saha komseri ledo abidir 10lu gruplar olması daha iyi olur :)
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
352
Levent abi hakılısınız haklı olmasınada,100 kişiden 80ni gelmiş olsa 10 lı gruplara bölerseniz 8 öncü 8 arka tarafı toparlayacak motor demektir.Sizler toplu sürüş kurallarında başı ve arkayı iyi topladınız fuar gidişinde ancak seçilecek 16 motoru kullanan arkadaşlar sizin kadar tecrübeli olmaya bilirler.
Ancak benim fikrim konvoyun dış tarafında (gidiş istikametinde sol taraf)seyredecek motorlu arkadaşları yol teçrübesi iyi olan arkadaşlardan oluşturmak bence.Sollama yapan veya karşıdan gelen araçları onlar daha iyi kontrol edeceklerdir.:cat:
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Anlaşılan o ki, yarın buluşma yerinde bu konular üzerinde konuşacağız.
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
483
ledo' Alıntı:
Gerçekten bu işin şakası yok. Bugün o yoldaydım araba ile...
Son derece riskli bölümler olduğu gibi, büyük gruptan rahatsızlık duyacak bazı araçların hatalı sollama yapması mümkün. Tabii hatalı sollama da karşıdan kamyon veya başka bir araba geliyorsa, tercihi bizim konvoya dalmak olacaktır !

Buradan yetkililere sesleniyorum. Bu konularla ilgili iyi hazırlanmak lazım !

Grubu kesin olarak en fazla 10arlı küçük gruplara bölmek lazım !

Yarın bu konuda kargaşa yaşamayalım.

sevgılı arkadasım ledo bu gezının maksadı hep beraber olmak egerkı guruplara ayrılcaksak benı lısteden sil paşam !!!

bu arada capıtole yakın arkadasların dıkkatıne gelmek ısteyen saat 9 da capıtolun onunde olsun nakkaş tepeye kahvaltıya sonada ıkeaya gazlıycaz...
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
evet gruplara ayrılmaya bende karşıyım ...
güçlü motorlar basıp gidecek eee küçük cc motorlar kagnı gibi..
toplu halde gidilirse karşıdan gelen araba bir kez daha düşünür hatalı sürmeyi...
bu gezinin amacı bence anca beraber kanca sana..yok öyle değildi..nasıldı bu deyiş yaww....:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
metemen' Alıntı:
kardeş o zaman bizde 2-3 kişi cevizlibağda buluşacaz bizide alın
alısanız saati verin ona göre orda konuçlanırız levente beraber hgideriz

tamam metemen cevizlibağa gelirim ben ama diğer arkadastan ses cıkmadı saat için kesin bişey diyemicem saat kaçta uyanacagımı bilmiyorum :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gruplar konusunda site yönetimi ile ortak kararımızı bildiriorum...

1. Bu tip bir kalabalık organizasyonda kesinlikle gruplaşarak toplu sürüş yapılmalıdır.

2. Toplu sürüş kurallarını herkes mutlak okumuş olmalıdır.

3. Grupların öncü ve soncuları mutlaka olacak veher grupta her kategoriden motor olabilecektir.

4. Gruplaşmadaki ana amaç; farklı güç ve kategorilerde motorları ayırmak değil, özellikle çoğunlukta olan daha az deneyimli motorcu kardeşlerimize yardımcı olarak güvenli ve keyifli bir sürüş yaşamaktır.

5. Hava durumu, yol güzergahı ve olası kötü otomobil sürücülerine karşın bu tip uygulama yapılması olmazsa olmazdır.

6. Grup yapılacak olması her bir grubun kopup gitmesi veya münferit hareketinden ziyade; grupların kendi iç güvenliklerinin sağlanarak, hem yogun olacak trafikte güvenli sürüşü sağlamak, hemde güvenli bir şekilde ulaşma noktamıza varmaktır.


SONUÇ:
Gruplara ayrılarak toplu sürüş yapılacaktır. Bu kadar kişinin güvenliği ve sağlığı site yönetimi olarak bizlerin 1. önceliğidir.
S&S
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst