Gruplar konusunda site yönetimi ile ortak kararımızı bildiriorum...
1. Bu tip bir kalabalık organizasyonda kesinlikle gruplaşarak toplu sürüş yapılmalıdır.
2. Toplu sürüş kurallarını herkes mutlak okumuş olmalıdır.
3. Grupların öncü ve soncuları mutlaka olacak veher grupta her kategoriden motor olabilecektir.
4. Gruplaşmadaki ana amaç; farklı güç ve kategorilerde motorları ayırmak değil, özellikle çoğunlukta olan daha az deneyimli motorcu kardeşlerimize yardımcı olarak güvenli ve keyifli bir sürüş yaşamaktır.
5. Hava durumu, yol güzergahı ve olası kötü otomobil sürücülerine karşın bu tip uygulama yapılması olmazsa olmazdır.
6. Grup yapılacak olması her bir grubun kopup gitmesi veya münferit hareketinden ziyade; grupların kendi iç güvenliklerinin sağlanarak, hem yogun olacak trafikte güvenli sürüşü sağlamak, hemde güvenli bir şekilde ulaşma noktamıza varmaktır.
SONUÇ:
Gruplara ayrılarak toplu sürüş yapılacaktır. Bu kadar kişinin güvenliği ve sağlığı site yönetimi olarak bizlerin 1. önceliğidir.
S&S