151 rs ye performans egzosu taktık

Katılım
29 May 2007
Mesajlar
198




[/[URL=http://imageshack.us]
URL] eskı egsozu bı şamgırtı bı şıngurtu servıse gosterdım perçin atılacak egsozcuya goturdum deymez attar dedı bende el yapımı bu krom egzosu aldım performas için degıl orjınalı bile alsam ıkı ay sonra dagılacak.ama bunun sesı bı canavar gıbı horr horrrr :cherry:

resimler bıraz karmaşık olmuş kusura bakmayın
 
Son düzenleme:
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
286
öncelikle şekil olarak güzel soracağım soru şu
Normal egzosları antalyada böyle krom yapabilirmiyiz

birde bence trafiğe böyle çıkma alırlar anahtarını :D
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
198
ustura: arkadaşım normal egzosları yapamazsın ebatları uymaya bılır bu benım çinlıden bıraz daha uzun trakten yana korkum yok oyle kotu bı sesı yok ..okay : arkadaşım fıyatı 150 ytl surat olarak scooterlerde pek aranmaz olsa olsa 2 beygır ancak
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst