- Katılım
- 4 Tem 2009
- Mesajlar
- 311
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar.
Çin işi motorumun benzin borularını daha kaliteli benzin borularla değiştirdim.
Ama motorumun katalizör çıkışından motora (nereye bağlandığını bilmediğim) bağlantısı yoktu. Yani egzostan katalizöre bağlantı var, katalizörden motora yok.
Bağlantısı olduğunu biliyorum ama bazı arızalardan (benzin pompası, konjektör ve karbüratör değişimi yapıldı) dolayı servise vermiştim. Servis nasıl etmişse bağlantısını yapmamış.
Artık Mondial servislerinden illallah ettiğim için anladığım kadarıyla motoruma kendim bakıyorum. Yani servise baktırın demeyin, götürdünmü başka bir tarafını eksik bırakıyorlar. (Devamlı git gel yaparak para kaptırmam için hertürlüsü onlarda.)
Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursanız çok makbule geçer.
Şimdiden teşekkür ederim, kazasız belasız sürüşler..
Çin işi motorumun benzin borularını daha kaliteli benzin borularla değiştirdim.
Ama motorumun katalizör çıkışından motora (nereye bağlandığını bilmediğim) bağlantısı yoktu. Yani egzostan katalizöre bağlantı var, katalizörden motora yok.
Bağlantısı olduğunu biliyorum ama bazı arızalardan (benzin pompası, konjektör ve karbüratör değişimi yapıldı) dolayı servise vermiştim. Servis nasıl etmişse bağlantısını yapmamış.
Artık Mondial servislerinden illallah ettiğim için anladığım kadarıyla motoruma kendim bakıyorum. Yani servise baktırın demeyin, götürdünmü başka bir tarafını eksik bırakıyorlar. (Devamlı git gel yaparak para kaptırmam için hertürlüsü onlarda.)
Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursanız çok makbule geçer.
Şimdiden teşekkür ederim, kazasız belasız sürüşler..