150'lik kırmızı şimşeğim ile denizli yolculuğum...

Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
motorun öncelikle hayırlu uğurlu olsun, kazasız belasız sürüşler temenni ederim. motorun rodajı senin için o kadar önemli değildi herhalde? 120 km de iken 2 kişi binmeyi deneyerek ve bu iki kişi ile 50 km lik bir yokuşu çıktığına göre.

Öncelikle teşekkür ederim.

Bu motorun rodaj zamanı hakkında çok değişik fikirler var.

Örneğin ;

"Motoru ne şekilde açarsan sonra o şekilde gider.Yani yeniyken motoru zorlarsan (ne kadar hız yaparsan v.s) o kadar iyi açılır."

"Motor yeniyken motoru hiç zorlama 40-50 km'nin üstüne çıkma v.s"

Şimdi ben kendi fikrimi söyleyeyim.Motorla zaten gaza basmadan 40-50 km hıza ulaşıyorsun.Ve rodaj aşamasını ilk 500 km lik yol olarak farzedersek.Motor 500 km'ye varıncaya kadar 50 km hızla kullanmak mümkün değil.İkinci bir düşüncem ise bazı arabalar gördüm 20.000 km'ye gelmiş.Ama araba gitmiyor.Çünkü araba hiç zorlanmamış.Araba el değiştiriyor ve yeni sahibi bir süre arabayı zorladıktan sonra arabada oldukça fazla bir serilik meydana geliyor.Bunu birçok kişi yaşamıştır.Bende buna inanıyorum doğrusu.Ve motorum şu anda iki kişiyle dahi oldukça seri yol alıyor.

Her neyse herkesin görüşüne saygım var.Ama dediğim gibi şu anda keşke motor yeniyken zorlamasaydım diye bir şikayetim yok.Aksine iyiki zorlamışım diyorum.
 
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
139
bence gezi güzel de kötü olan başka şeyler var ehliyet sorunu falan da maddi zararlarla atlatılır ama sağlık sorunları kolay kolay atlatılmaz biraz daha dikkatli olmalıydın bence hem motorun uzun yola gitcek bi motor değil hemde kıyafetin bu iş için pek uygun değil gibime geldi bence braz daha düşünmelisin böyle kararlar vermeden önce ama sağsalim gelmiş olman güzel
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
421
sanırım bu yolculuk esnasında kafanı kurcalayan her soruyu yanıtlamışsındır.farında açık olsun yolunda :bounce:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
bence gezi güzel de kötü olan başka şeyler var ehliyet sorunu falan da maddi zararlarla atlatılır ama sağlık sorunları kolay kolay atlatılmaz biraz daha dikkatli olmalıydın bence hem motorun uzun yola gitcek bi motor değil hemde kıyafetin bu iş için pek uygun değil gibime geldi bence braz daha düşünmelisin böyle kararlar vermeden önce ama sağsalim gelmiş olman güzel

Yolculuk dönüşü ilk işim ehliyet için kursa yazılmak oldu.Korumalarımı ise en kısa sürede temin edeceğim.

sanırım bu yolculuk esnasında kafanı kurcalayan her soruyu yanıtlamışsındır.farında açık olsun yolunda :bounce:


Evet bütün sorularımı cevapladım.En acil tarafından ehliyet ve koruma ekipmanları.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst