150 zc buyuk teker

Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
15
teker

valla virajlarda kaymasın diye 16 inç takılırmı
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
Selamlar mondial 150 zc buyuk teker takılırmı ?

esasen 150zc satılır büyük tekerlisi alınır ama satmam diyosan jant değişmeden uygun ebatta buyük lastik takabilirsin buna benzer bi çalışma bi arkadaş yapmıştı 150rs de vardı
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
arkaya 130-70/13 önede 130-60/13 tak michelin olsun ama 300 kehat olması lazım ikisi sonrada hayatta kaymaz ben sym hd 200 gördüm 2 tane ikisindede duro vardı 16" olması kayma açısından pek bişey ifade etmez diye düşünüyorum(yanlışsa uyarın):cat:
not:eek:rj. de iki ön ve arka 60 yanak ama arkayı 70 yaptığın zaman daha hızlı gidiyo http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/54456-140-60-13-57p-tl-lastik-arama.html bak bu linte ethem76 nick li arkadaşımız detaylı bi şekilde anlatmış
 
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
238
İyi bir lastik al bence ölçüsünü değiştirme. Geniş lastik daha iyi tutar diye bir şey yok. Hızla su birikintisine girdiğinde aquaplaning denen lastiğin yerden kesilip suyun üzerinde kaymasına yol açan olaya daha yatkın hale gelir.:cat: En aşapı IRC al o da diğerleri bulamazsan . :cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
916
Büyük kelimesinden ne anlamamız gerekiyor? Jant çapının büyümesimi,yere basan kısmın genişlemesimi?
13" jantın yerine 16"jant takamazsın,zaten yoktur senin motoruna uyan.
60 yanak yerine 70 yanak olursa 0,5 ile 1 cm arası yükselir.Dış çember büyüdüğü için hız azıcık artar.
 
Katılım
20 Eyl 2008
Mesajlar
136
zaten kucuk bi lastiği yokki gayet büyük, sadece kalitesiz bir lastik var üstünde o yüzden kayıyor, bende de vardı. Tavsiyem git güzel bi lastik al
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst