- Katılım
- 21 Kas 2008
- Mesajlar
- 3,845
- Konu Yazar
- #1
İki sorum olacak
1.si, hararet göstergesi aldım motorum için ama müşürü takabileceğim bir yer varmıdır motor üstünde (motorun heryeri plastikle kapalı olduğu için birşey gözükmüyor)
2.si bu tarz motorlar için ideal çalışma sıcaklığı kaç derecedir?
1.si, hararet göstergesi aldım motorum için ama müşürü takabileceğim bir yer varmıdır motor üstünde (motorun heryeri plastikle kapalı olduğu için birşey gözükmüyor)
2.si bu tarz motorlar için ideal çalışma sıcaklığı kaç derecedir?