- Katılım
- 28 Nis 2011
- Mesajlar
- 484
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar hepinize iyi günler.
Geçen gün kullanmış olduğum scoyco mx-40 eldivenimin sol tekini kaybettim zaten eski olan ve korumaları da bir hayli uyduruk olan bir eldivendi fiyat olarak şu an 70 tl civarında... (Kesinlikle o para etmez)
Bende bu vesile ile yeni eldiven araştırmasına başladım fakat yerli sitelerimizde satılan eldivenler (düzgün olanlarını kastediyorum)Neredeyse yeni mont fiyatına.
Buna istinaden özellikle forumda duyduğum motoin.de ve fc.moto sitelerini iyice araştırıp kolacan ettim.(Tek canımı sıkan mesele yaklaşık 40 tl olan kargo ücreti
r: )
İki tane kafama yatan uygun fiyatlı eldiven buldum bunlarla alakalı yorumlarınızı yada varsa önerilerinizi bekliyorum.(Beden olarak ''M'' yada ''L'' beden olucak şekilde yardımcı olursanız sevinirim)
İlk beğendiğim eldiven bu lakin bayanlar için (ne fark varsa) ve koruma olarak tatmin edici düzeyde gelmedi.(Spidi zeta lady)Kargosu ile birlikte 167 tl ye geliyor.
http://www.motoin.de/Clothing/Gloves/Sport-gloves/Spidi-ZETA-LADY::17096.html
İkinci olarak ta şu eldiven (Korumaları gayet iyi görsellik olarak biraz tırt
) Kargo ile birlikte 157 tl civarına geliyor.
https://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/sec01a85d38b3/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/Ixon-RS-Top-Ten-HP-Gloves/SubProducts/Ixon-RS-Top-Ten-HP-Gloves-0004
Yardımcı olursanız sevinirim.
Teşekkürler...
Geçen gün kullanmış olduğum scoyco mx-40 eldivenimin sol tekini kaybettim zaten eski olan ve korumaları da bir hayli uyduruk olan bir eldivendi fiyat olarak şu an 70 tl civarında... (Kesinlikle o para etmez)
Bende bu vesile ile yeni eldiven araştırmasına başladım fakat yerli sitelerimizde satılan eldivenler (düzgün olanlarını kastediyorum)Neredeyse yeni mont fiyatına.
Buna istinaden özellikle forumda duyduğum motoin.de ve fc.moto sitelerini iyice araştırıp kolacan ettim.(Tek canımı sıkan mesele yaklaşık 40 tl olan kargo ücreti
İki tane kafama yatan uygun fiyatlı eldiven buldum bunlarla alakalı yorumlarınızı yada varsa önerilerinizi bekliyorum.(Beden olarak ''M'' yada ''L'' beden olucak şekilde yardımcı olursanız sevinirim)
İlk beğendiğim eldiven bu lakin bayanlar için (ne fark varsa) ve koruma olarak tatmin edici düzeyde gelmedi.(Spidi zeta lady)Kargosu ile birlikte 167 tl ye geliyor.
http://www.motoin.de/Clothing/Gloves/Sport-gloves/Spidi-ZETA-LADY::17096.html
İkinci olarak ta şu eldiven (Korumaları gayet iyi görsellik olarak biraz tırt
https://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/sec01a85d38b3/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/Ixon-RS-Top-Ten-HP-Gloves/SubProducts/Ixon-RS-Top-Ten-HP-Gloves-0004
Yardımcı olursanız sevinirim.
Teşekkürler...