- Katılım
- 24 Şub 2008
- Mesajlar
- 1,958
Aslında Zn çok hosuma gidiyor ama kimse sölesem çok küçük motor boşver dediler bende alternatif olarak 150 Rf yi düşündüm.. Sizce hangisi daha az sorun yaratır.
Zn bir tek boyu kısa uzunluk ve en olarak RFden büyük.RF tek tekere ve virajda yatmaya geliyor ZN birazcık daha bu konuda zayıf ZN nin kartal direksiyona sahip olduğu için biraz aralardan geçme sorun olabiliyor ama kullanım olarak rahat.Ön arka lastiği Pirelli SL26 yap belli bir düzeyde yatarsın:cat:
Son düzenleme: