150 Rf <> 125 Zn Sizce Hanqisi?

Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Aslında Zn çok hosuma gidiyor ama kimse sölesem çok küçük motor boşver dediler bende alternatif olarak 150 Rf yi düşündüm.. Sizce hangisi daha az sorun yaratır.

Zn bir tek boyu kısa uzunluk ve en olarak RFden büyük.RF tek tekere ve virajda yatmaya geliyor ZN birazcık daha bu konuda zayıf ZN nin kartal direksiyona sahip olduğu için biraz aralardan geçme sorun olabiliyor ama kullanım olarak rahat.Ön arka lastiği Pirelli SL26 yap belli bir düzeyde yatarsın:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
676
Zn bir tek boyu kısa uzunluk ve en olarak RFden büyük.RF tek tekere ve virajda yatmaya geliyor ZN birazcık daha bu konuda zayıf ZN nin kartal direksiyona sahip olduğu için biraz aralardan geçme sorun olabiliyor ama kullanım olarak rahat.Ön arka lastiği Pirelli SL26 yap belli bir düzeyde yatarsın:cat:


:cat: ZN nin arka plakalığı biraz daha zevkime göre yapsalardı bende ZN yi tercih edecektim.Viraj konusunda çok haklısın.
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
729
Motosikleti
ZX12R
:cat: ZN nin arka plakalığı biraz daha zevkime göre yapsalardı bende ZN yi tercih edecektim.Viraj konusunda çok haklısın.

RF ile istanbul-adana yapan arkadaşlar var..RF saglam ve şık makina..

ben ramzey aldım :salut: RF de yanındaydı ozaman :salut: :salut:

hele o arka grenajın üserinde white yazısı yokmuu :salut: :salut:
 
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
676
RF ile istanbul-adana yapan arkadaşlar var..RF saglam ve şık makina..

ben ramzey aldım :salut: RF de yanındaydı ozaman :salut: :salut:

hele o arka grenajın üserinde white yazısı yokmuu :salut: :salut:

Benimde tahminim uzun yolda eğer ara ara durulursa motor dinlendirilirse üzecek bir scootera benzemiyor.Aralıksız kilyosa gittim geldim ilk aldığım hafta dönüşte kilyos bağcılar,bağcılardan kağıthane yaptım yine durmadan yormamıştı tek kusuru amortisorleri şuana kadar ama yumuşama ilk günlere göre var.
:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst