150 mc-x vs 125 mc (mondial)

Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
Öncelikle iyi forumlar diliyorum. Öncelikle şunu belirtmeliyim ki hıza pek önem vermiyorum kontrollü kullanımdan yanayım. 80-90 km bana yetiyor. Boyut olarak birebir aynılar. Görüntü olarak ta aynı sayılabilirler. Arada kalmamın tek nedeni 125 mc nin daha az yakması ve 150mc-x in arka frenin disk olması. Öğrenci olduğum için yakıt benim için de büyük bi unsur. İkisi arasında yakıt farkı ne kadar olur ve aradaki fiyat farkı bu disk olayına değermi ? İlginiz ve yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
bu motorları sıfırmı alacaksın? sakin kullanımda arasındaki yakıt farkını anlamazsımn bile, mondiallerde arkanın disk olması çok büyük bir avantaj değil bence, yanlış anlaşılmasın kampana daha iyi demiyorum.. ama yalnızca arkası disk diye başka bir model alınmaması gerekir. ben motoru alırım uzun süre binerim diyorsan ikisindende uzak dur
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
Bütçem kısıtlı olduğu için sıfır alabileceğim motorlar bunlar. İkinci el motor almak istemiyorum
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
Sıfır almana hiç gerek yok sahibinden.comda yığınla 4-5 binde temiz mcx ler var 2250 tlye gördüm en düşüğünü ve şiddetle tavsiye ederim benim bir yılda yaptığım km




Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
Öncelikle iyi forumlar diliyorum. Öncelikle şunu belirtmeliyim ki hıza pek önem vermiyorum kontrollü kullanımdan yanayım. 80-90 km bana yetiyor. Boyut olarak birebir aynılar. Görüntü olarak ta aynı sayılabilirler. Arada kalmamın tek nedeni 125 mc nin daha az yakması ve 150mc-x in arka frenin disk olması. Öğrenci olduğum için yakıt benim için de büyük bi unsur. İkisi arasında yakıt farkı ne kadar olur ve aradaki fiyat farkı bu disk olayına değermi ? İlginiz ve yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

150 mcx aşırı fazla yakıyor 162cc motorundan dolayı. Yakıt önemliyse 125 mc al. Yamaha ve honda hala kampana kullanıyor disk değil. Arka teker olduğu için fazla önemi yok.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
görüntü olarak tarz olarak aslında aklım driftte ama onunda arka tekeri çok ince işte... ne kadar kalınlaştırabilirim bi fikri olan varmı?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
görüntü olarak tarz olarak aslında aklım driftte ama onunda arka tekeri çok ince işte... ne kadar kalınlaştırabilirim bi fikri olan varmı?
Bunlar küçük cc commuter motor, ne yapacaksın arka tekeri kalınlaştırıp. Motorun kalıbına göre taşıma kapasitesine göre takıyolar o tekerleri. Aslında tekerleri kalınlaştırmak yarardan çok zarar veriyor.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
boyut olarakta mc-x ile drift arasında baya fark var diyorlar. benim boy 185 üstüne. ikisi de altımda küçük kalır ama mc-x in biraz daha bu farkı kapatacağını düşünüyorum. sizde boyut olarak nasıl olur?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst