yok arkadaşlar 1 sonradan eklenmemiş..burada yaşayan bi arkadaş önceki sayfada,tabelacının 150 mi 50 mi diye 2 kez arayıp sordunu yazmış.sanırım bu konuda gazetelere haber olmuş..bence emir çıktığı yerden sonra dallanmıştır..mesela başkan bilgi doğrultusunda 100 değil oğlum 50 diyor ama arada telefon kesildii için 150 anlaşılıyor..emri uygulayanda beyin olmadığı için düşünmüyor,tabelacı da işini yapıyor..
benim merak ettiğim,bu yolda bu hıza ulaşılabilme ihtimali varmı?