- Katılım
- 3 Kas 2016
- Mesajlar
- 5,548
- Konu Yazar
- #1
Biraz da gülelim dedim ya,
Biliyorsunuz bendenizde 150 cc honda var. Bunu nasıl 50 cc'ye çevirebilirim? Nefesi kuvvetli bir hocaya gidip muska mı yazdirayim, yoksa motorumu az yakma konusunda ikna mı etmeliyim?
Ve yahut, motoru bir yediemine bırakıp ardıma bakmadan kaçmalı mıyım?
Karbüratörü mü sökeyim, bujiyi mi döveyim, aktarma elemanlarını rencide mi edeyim?
Ne edeyim a dostlar acil yardım rica ediyorum!!
Biliyorsunuz bendenizde 150 cc honda var. Bunu nasıl 50 cc'ye çevirebilirim? Nefesi kuvvetli bir hocaya gidip muska mı yazdirayim, yoksa motorumu az yakma konusunda ikna mı etmeliyim?
Ve yahut, motoru bir yediemine bırakıp ardıma bakmadan kaçmalı mıyım?
Karbüratörü mü sökeyim, bujiyi mi döveyim, aktarma elemanlarını rencide mi edeyim?
Ne edeyim a dostlar acil yardım rica ediyorum!!