- Katılım
- 27 May 2011
- Mesajlar
- 887
- Konu Yazar
- #1
Merhaba beyler, en sonunda sıyırdım yağ yakma meselesi yüzünden kafayı internetten silindir piston sekman bakmaya başladım. Bi sitede çok uygun bi fiyata buldum. SIFIR.
2 seçeneğim var. 1. si 40 TL olan ÇELİK 125 cc CG Seti.
http://mopetpar.com/StockProperties.php?SCode=ST04071
2. si ise 150 cc ZONGSHEN 150 CC cg seti buda 60 tl.
http://mopetpar.com/StockProperties.php?SCode=ST04078
Açıkçası almışken 150cc yapayım taraftarıyım. Ama yağ pompasının yetişemeyip motorun totoşu başı dağıtması ihtimalinden baya baya tırsıyorum diyebilirim.
Yapan varmıdır içinizde, yada yorumlarınız benim için çok önemli.
Şimdiden teşekkür ederim.
2 seçeneğim var. 1. si 40 TL olan ÇELİK 125 cc CG Seti.
http://mopetpar.com/StockProperties.php?SCode=ST04071
2. si ise 150 cc ZONGSHEN 150 CC cg seti buda 60 tl.
http://mopetpar.com/StockProperties.php?SCode=ST04078
Açıkçası almışken 150cc yapayım taraftarıyım. Ama yağ pompasının yetişemeyip motorun totoşu başı dağıtması ihtimalinden baya baya tırsıyorum diyebilirim.
Yapan varmıdır içinizde, yada yorumlarınız benim için çok önemli.
Şimdiden teşekkür ederim.