150 Bin TL ile A1 ehliyete uygun motor önerisi

Katılım
25 Mar 2025
Mesajlar
9
Arkadaşlar merhaba, almayı planladığım motor satılınca boşlukta kaldım ve yeni bir 125 cc arayışına girdim. Aklımdaki motor Voge 125R fakat servis ağı beni düşündürüyor. Tavsiyelerinize açığım ve şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
2 Nis 2017
Mesajlar
320
Motosikleti
Harley-Davidson CVO Road King / Honda Shadow VT 750 C4
Naçizane tavsiyem, 125 CC bir motor alıyorsunuz, yani bir süre kullandıktan sonra satıp, üzerine para koyup büyüteceksiniz. Bu nedenle Japon'dan şaşmayın. Yamaha R125'in 2015-2017 civarı ABS'li modellerinden alabilirsiniz, hakeza Honda CB125 F'ler de gayet kaliteli ve uzun ömürlü aletler. Her anlamda sizi mutlu edeceklerdir.
 
Katılım
5 Tem 2022
Mesajlar
428
Çok yakın bir akrabam Voge kullanıyor. İstanbul'da bile servisten ve yedek parçadan inanılmaz fazla handikap yedi. Servisler bisikletçiden bozma.

Benim tercihim Honda CB125R olurdu. 150 bin altında temiz motorlar var ilanda.

Belki Bajaj NS125 ABS de bakılabilir. Sıfırı 146 bindi en son. İkinci elde daha da uyguna bulunabilir.
 
Katılım
25 Mar 2025
Mesajlar
9
Hocam aslında MT-25 almak gibi bir planım vardı fakat ehliyetim yetmediği için yaklaşık 9 ay daha 125 lik bir motora binmek zorundayım, tavsiyeleriniz için teşekkür ederim. Bajaj NS 125 lere bende baktım fakat eskilerinde ön arka olan abs yi kaldırıp arkaya kampana ve motora da cbs koymuşlar, ondan dolayı eledim. galiba CB125R veya CBR 125R bakacağım en azından ayağımı yerden keser diye, sürücü kurusunda ehliyetimi CB125F ile almıştım ve motor altıma biraz küçük kalmıştı ondan dolayı eledim, ama Yamaha R125 mantıklı olabilir teşekkür ederim tavsiyeler için, Başka tavsiyeleri olanlar varsa beklerim :)
 
Katılım
20 Mar 2024
Mesajlar
1,117
Voge 125R kullanıyorum ama alınmaz bu paralara, bi de 150bin nakitiniz varsa asla düşünmeyin. Ben hiç problem yaşamadım motorla bence kalitesi ve sağlamlığı güzel 125cc bir çinliye göre, ama fiyatını hak etmiyor. En temizi CB125R bence de.
 
Katılım
28 Mar 2024
Mesajlar
1,774
Arkadaşlar merhaba, almayı planladığım motor satılınca boşlukta kaldım ve yeni bir 125 cc arayışına girdim. Aklımdaki motor Voge 125R fakat servis ağı beni düşündürüyor. Tavsiyelerinize açığım ve şimdiden teşekkür ederim.
Az buçuk tecrübeniz varsa CB125R veya CBR125R almanızı öneririm parçaları rahatlıkla bulunabiliyor tamiri ve bakımı kolay hızı ve dayanıklılığı da benim gibi 16-17 yaşında ki birini tatmin eder diye düşünüyorum, oturuş pozisyonu da rahat olduğundan ben 200-250KMlik yollarda 80-120KM/S aralığında rahatlıkla seyahat edebiliyorum. Piyasası nispeten Raider125 veya Drift gibi motosikletlere göre yavaş kalıyor ama ben kimsenin hiç Voge veya QJ markalarını 2.el aldığını görmedim . R125 kötü bir tercih olur parçalarının zor veya gereğinden pahalı olması gibi bir sürü kötü yanları var tabi iyi yanları da var ABSli oluşu gibi. Ya CB125F / CB125R/CBR125R ya da Raider125/Drift L alıcaksın Benelli 125S'e sakın bulaşma.
 
Katılım
25 Mar 2025
Mesajlar
9
Az buçuk tecrübeniz varsa CB125R veya CBR125R almanızı öneririm parçaları rahatlıkla bulunabiliyor tamiri ve bakımı kolay hızı ve dayanıklılığı da benim gibi 16-17 yaşında ki birini tatmin eder diye düşünüyorum, oturuş pozisyonu da rahat olduğundan ben 200-250KMlik yollarda 80-120KM/S aralığında rahatlıkla seyahat edebiliyorum. Piyasası nispeten Raider125 veya Drift gibi motosikletlere göre yavaş kalıyor ama ben kimsenin hiç Voge veya QJ markalarını 2.el aldığını görmedim . R125 kötü bir tercih olur parçalarının zor veya gereğinden pahalı olması gibi bir sürü kötü yanları var tabi iyi yanları da var ABSli oluşu gibi. Ya CB125F / CB125R/CBR125R ya da Raider125/Drift L alıcaksın Benelli 125S'e sakın bulaşma.
Hocam bundan önceki motorlarım drift (8700 km) ve raider (11000 km) olduğu için onları zaten elemiştim en baştan, cb125f de hem görünüş olarak hem de benim oturduğumda rahat edememem ve hoş bulmamamdan dolayı elendi, Yamaha alacaksam da en az 250 cc olmasını istediğim için onları da eledim ve elimde voge qj gibi markalar kaldı, normalde çin motorları en başta hiç düşünmemiştim fakat ikinci elde daha rodaji yeni bitmiş sıfırdan farksız ve fiyatları çok uygun bir sürü motor görünce (voge 125r, rks srk 125r, yuki taro gp2 vb.) aklımı kurcalamıştı ve fikir almak istemiştim. Ama galiba japondan veya hintten şaşmamak gerekiyor anladığım kadarıyla.
 
Katılım
28 Mar 2024
Mesajlar
1,774
Hocam bundan önceki motorlarım drift (8700 km) ve raider (11000 km) olduğu için onları zaten elemiştim en baştan, cb125f de hem görünüş olarak hem de benim oturduğumda rahat edememem ve hoş bulmamamdan dolayı elendi, Yamaha alacaksam da en az 250 cc olmasını istediğim için onları da eledim ve elimde voge qj gibi markalar kaldı, normalde çin motorları en başta hiç düşünmemiştim fakat ikinci elde daha rodaji yeni bitmiş sıfırdan farksız ve fiyatları çok uygun bir sürü motor görünce (voge 125r, rks srk 125r, yuki taro gp2 vb.) aklımı kurcalamıştı ve fikir almak istemiştim. Ama galiba japondan veya hintten şaşmamak gerekiyor anladığım kadarıyla.
Japon ve Hint'ten saçmak biraz saçma olur , qj vs. gibi Çinli markaların 2.elde satışı çok zor ve piyasanın baya baya altına vermeniz gerekiyor çoğu insanın cebinde o kadar nakit parası yok hepsi taksit imkanlarını kullanıyor olanda piyasanın altından almaya çalışıyor. Bu olay yeni çıkan Japonlar için de geçerli daha geçen yıl 240bin TLye GSX-S125 alan arkadaşım 190bin TLye satmaya çalışıyor 3 aydır diğer KTM Duke125 alan arkadaşım 280den aldığı motosikleti 210-220 arasında hala satmaya çalışıyor. En iyi piyasası olan vitesli motosikletler şuan Drift L - Raider veya CB/CBR grubu benim gözümde. Geçiş veya iş görme motosikleti olduğu için piyasası hızlı olan bir motosiklet bakmanızı tavsiye ederim. Taro GP2 için çok gülüyorum ben şahsen arkadaşımda var çocuk 120KM/S hızla gidiyor ben 100KM/S hızla ama aynı hızda gidiyoruz :ROFLMAO: ve kullanımı aşırı rahatsız CBR125R'a göre.
 
Katılım
25 Mar 2025
Mesajlar
9
Japon ve Hint'ten saçmak biraz saçma olur , qj vs. gibi Çinli markaların 2.elde satışı çok zor ve piyasanın baya baya altına vermeniz gerekiyor çoğu insanın cebinde o kadar nakit parası yok hepsi taksit imkanlarını kullanıyor olanda piyasanın altından almaya çalışıyor. Bu olay yeni çıkan Japonlar için de geçerli daha geçen yıl 240bin TLye GSX-S125 alan arkadaşım 190bin TLye satmaya çalışıyor 3 aydır diğer KTM Duke125 alan arkadaşım 280den aldığı motosikleti 210-220 arasında hala satmaya çalışıyor. En iyi piyasası olan vitesli motosikletler şuan Drift L - Raider veya CB/CBR grubu benim gözümde. Geçiş veya iş görme motosikleti olduğu için piyasası hızlı olan bir motosiklet bakmanızı tavsiye ederim. Taro GP2 için çok gülüyorum ben şahsen arkadaşımda var çocuk 120KM/S hızla gidiyor ben 100KM/S hızla ama aynı hızda gidiyoruz :ROFLMAO: ve kullanımı aşırı rahatsız CBR125R'a göre.
Hocam zaten 125 lik bir motor aldığımın farkında olduğum için gidişten çok duruş benim için önde oluyor (gidişi de iyi olsa fena olmaz tabii ki) ve ben voge, qj gibi çin markalarının 0 alınmasının hiç mantıklı olduğunu düşünmüyorum çünkü kendiniz de dediğiniz gibi çoğunluğu piyasanın çok altından satıyor ve bence bu motorlar alınabilir (çin kalitesizliğini ve servislerin sorunlarını saymazsak). O yüzden Voge 125R a kaymıştım ama şuan aklımda Suzuki gsx-s veya gsx-r 125 ve ktm duke 125 var bakalım, eğer temizini bulabilirsem Cbr 125 veya Cb 125R da listemde. kafamda az çok alabileceğim motorlar da belli oldu bu sayede.
 
Katılım
28 Mar 2024
Mesajlar
1,774
Hocam zaten 125 lik bir motor aldığımın farkında olduğum için gidişten çok duruş benim için önde oluyor (gidişi de iyi olsa fena olmaz tabii ki) ve ben voge, qj gibi çin markalarının 0 alınmasının hiç mantıklı olduğunu düşünmüyorum çünkü kendiniz de dediğiniz gibi çoğunluğu piyasanın çok altından satıyor ve bence bu motorlar alınabilir (çin kalitesizliğini ve servislerin sorunlarını saymazsak). O yüzden Voge 125R a kaymıştım ama şuan aklımda Suzuki gsx-s veya gsx-r 125 ve ktm duke 125 var bakalım, eğer temizini bulabilirsem Cbr 125 veya Cb 125R da listemde. kafamda az çok alabileceğim motorlar da belli oldu bu sayede.
İnstagram üzerinden ulaşabilirsiniz istediğiniz motorları satan arkadaşlarım var artı eksi yönlerini veya farklı şeyleri konuşabilirsiniz. Instagram:uurrdmrr
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,258
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.

KTM DUKE 125 8200 KM 140.000 TL

d-k.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst