15 YAŞINDAYIM MOTOR ALICAM HANGİ İŞİ YAPAYIM?

Katılım
11 Haz 2018
Mesajlar
9
Teşekkür Ederim Değerlendircem :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:51 ----------

Telefondan Yazamadım Pc Den Yazdım Kusura Bakmyın :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:54 ----------

Diğerlerinin Hepsini Teker Teker Cevaplamayıp Hepsini Yazayım
1- Dalga Geçmeyip Güzelce Yazan Abilerime Teşekkür Ediyorum.
2- 1 Yaşımda Dediğime Bakmayın Küçükken Yazıcağıma Öyle Yazdım...
3- Büyük Harfle Yazdım İçin Kusura Bakmayın.
Güzel Tekliflerinizi Değerlendircem.
Motor Konusunuda Bazı Abilerimin Dediği Gibi Direk Cbr125 Le Başlamamak Daha Mantıklı Olabilir
İş Konusu İse 1 Günde 1 Sefer Başına 50 Tl Alıyo Şehirlerarası Otobüs Muavinleri Seyehati Sevdiğim İçin Güzel Olabilir Diye Düşünüyorum Yanlış Düşünüyorsam Yazarsanız Sevinirim :)
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Bu dediğini yapıp güzel meslekli işsiz yüzbinler var memlekette.

Sanayide kaporta torna vb iyi bi meslekte çırak olarak işe başlamanı öneririm. Geleceğin içinde çok iyi bi başlangıç olur.

hocam ne yapsın şimdi bu genç 15 yaşında okul hayatını sonlandırıp sanayide işemi başlasın.

evet okuyup iş bulunamıyorsa o da bu ülkenin ve hükümetin ayıbı ama bu yüzden okuma demekte saçma bence
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
57
Motosikleti
BMW F800 GS(2025)&Harley Davidson Sportster XL883(2008)
hocam ne yapsın şimdi bu genç 15 yaşında okul hayatını sonlandırıp sanayide işemi başlasın.

evet okuyup iş bulunamıyorsa o da bu ülkenin ve hükümetin ayıbı ama bu yüzden okuma demekte saçma bence

Size katılıyorum hocam, ayrıca ben iyi bir bölümü bitirip de işsiz kalan henüz görmedim.
 
Katılım
12 Mar 2018
Mesajlar
99
Lutfen Genc Arkadasimizin Kafasini Karistirmayin komilik deger vermicek diye birsey yok bizde ailecek mekan sahibiyiz :)
 

sdt

Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
270
Komilik garsonluk nedir ya?
Bulunduğun semtte bir marangoz, demir doğramacı, otomobil tamircisi, kaportacı, boyacı, vs. bir sürü sektörden iş imkanı sağlayacak illaki bir kaç yer vardır.
Sana meslek olabilecek, ilerde bilezik dediğimiz değerli bir meslek dalı seçmelisin bence.
Tabi senin yaşında çalışmayı dayatan sistemin ben taa a....ına koyayım. O da ayrı bir mevzu.
 
Katılım
11 Haz 2018
Mesajlar
9
Aslında Zorunlu Değilim Çalışmaya Ama. Motor Almak İstediğim İçin Çalışcam.
Zaten 9 Yaşındaki Birisine Sigara Satan Ve Paketi Bitiren 1 Ülkede.Çalışmak İçin Yaş Sınırı Yok :)
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
2,340
hocam ne yapsın şimdi bu genç 15 yaşında okul hayatını sonlandırıp sanayide işemi başlasın.

evet okuyup iş bulunamıyorsa o da bu ülkenin ve hükümetin ayıbı ama bu yüzden okuma demekte saçma bence

Tek yönlü gitmesin. Elinde meslek olur. Hayatı öğrenir. Okumazsa yada okuyup iş bulamazsa faydasını görür o mesleğin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst