- Konu Yazar
- #21
Teşekkür Ederim Değerlendircem 
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:51 ----------
Telefondan Yazamadım Pc Den Yazdım Kusura Bakmyın
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:54 ----------
Diğerlerinin Hepsini Teker Teker Cevaplamayıp Hepsini Yazayım
1- Dalga Geçmeyip Güzelce Yazan Abilerime Teşekkür Ediyorum.
2- 1 Yaşımda Dediğime Bakmayın Küçükken Yazıcağıma Öyle Yazdım...
3- Büyük Harfle Yazdım İçin Kusura Bakmayın.
Güzel Tekliflerinizi Değerlendircem.
Motor Konusunuda Bazı Abilerimin Dediği Gibi Direk Cbr125 Le Başlamamak Daha Mantıklı Olabilir
İş Konusu İse 1 Günde 1 Sefer Başına 50 Tl Alıyo Şehirlerarası Otobüs Muavinleri Seyehati Sevdiğim İçin Güzel Olabilir Diye Düşünüyorum Yanlış Düşünüyorsam Yazarsanız Sevinirim
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:51 ----------
Telefondan Yazamadım Pc Den Yazdım Kusura Bakmyın
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:54 ----------
Diğerlerinin Hepsini Teker Teker Cevaplamayıp Hepsini Yazayım
1- Dalga Geçmeyip Güzelce Yazan Abilerime Teşekkür Ediyorum.
2- 1 Yaşımda Dediğime Bakmayın Küçükken Yazıcağıma Öyle Yazdım...
3- Büyük Harfle Yazdım İçin Kusura Bakmayın.
Güzel Tekliflerinizi Değerlendircem.
Motor Konusunuda Bazı Abilerimin Dediği Gibi Direk Cbr125 Le Başlamamak Daha Mantıklı Olabilir
İş Konusu İse 1 Günde 1 Sefer Başına 50 Tl Alıyo Şehirlerarası Otobüs Muavinleri Seyehati Sevdiğim İçin Güzel Olabilir Diye Düşünüyorum Yanlış Düşünüyorsam Yazarsanız Sevinirim