15 bin liraya parasının hakkı hangi Scooter'ı alabilirim?

Katılım
20 Ağu 2014
Mesajlar
23
Arkadaşlar bütçe sınırı var, başka hiçbir şeyin sınırı yok. İkinci el ya da sıfır olabilir, sadece parasının hakkını versin istiyorum.

Ne önerirsiniz?
 
Katılım
20 Ağu 2014
Mesajlar
23
seçenek çok aslında, vespa'lar da mevcut.
xevo'nun bu aralar fiyatlar iyi, bakalım.
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
978
Eğer gerekli ekipmanın tam ise 0 xmax 250 abs yada xmax momo tavsiye ederim.
 
Katılım
1 Mar 2015
Mesajlar
100
herkeste zibil gibi xmax oldu. bence honda forza alın. 15 bıne 3-5 bin kmde bulursunuz.
 
Katılım
21 Haz 2015
Mesajlar
110
15.000 bütçen varsa kesinlikle sıfır Xmax ABS tavsiye ediyorum. Tabi bütçen 'sadece' motosiklet içinse.

Neden Xmax ABS dersen; sağlam, degneli, performanslı ve tasarımı çok başarılı bir motosiklet. Sıfır fiyatı da muadillerinden çok pahalı değil. Ayrıca ABS motosiklet için çok önemli bir unsur. Diğer arkadaşlar katılır mı bilmiyorum ama ikinci el motosiklet, bilhassa ülkemizde biraz riskli geliyor bana. Rodaj döneminde neler yaşadığını, motosikletin tam manasıyla ne durumda olduğunu bilemiyorum. Haliyle yaşanabilecek sorunlar ve en iyi ihtimalle servis masrafları dışında motoru satmak istediğin zaman sıkıntı yaşabilirsin.

Kullanım amacını bilmiyorum ama eğer uzun yol falan da yapacaksan Vespa vb. modelleri önermem.
 
Katılım
4 May 2015
Mesajlar
1,174
Xmax tabiki ama boyunuz kısaysa önce deneyin baya yüksek bir motor. Boy sorunu varsa da sym gts 250i. Etrafta çok xmax olması kötü birşey değil kullanıcılar memnun ki bu kadar satılıyor :)
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
15.000 bütçen varsa kesinlikle sıfır Xmax ABS tavsiye ediyorum. Tabi bütçen 'sadece' motosiklet içinse.

Neden Xmax ABS dersen; sağlam, degneli, performanslı ve tasarımı çok başarılı bir motosiklet. Sıfır fiyatı da muadillerinden çok pahalı değil. Ayrıca ABS motosiklet için çok önemli bir unsur. Diğer arkadaşlar katılır mı bilmiyorum ama ikinci el motosiklet, bilhassa ülkemizde biraz riskli geliyor bana. Rodaj döneminde neler yaşadığını, motosikletin tam manasıyla ne durumda olduğunu bilemiyorum. Haliyle yaşanabilecek sorunlar ve en iyi ihtimalle servis masrafları dışında motoru satmak istediğin zaman sıkıntı yaşabilirsin.

Kullanım amacını bilmiyorum ama eğer uzun yol falan da yapacaksan Vespa vb. modelleri önermem.

Camış gibi de bagajı var. Unutmayalım : ) Ben de X-Max 250 ABS diyorum. Aradığınız fiyata temizini bulabilirseniz 2. elde, Suzuki Burgman AN400 de bir alternatif olabilir.
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
467
fiyat avantajından ve orta boşluktan dolayı geçen ay kymco grand dink 250 tercih ettim ama 15 uygun diyorsan xmax 250 abs tavsiye ederim, onuda kullanma imkanım oldu diğer 250 cc lerden çok da farklı değil aslında, nispeten büyük jantları, markası ve tasarımı ön plana çıkarıyor, abs de cabası
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
395
250 cc ile 300 cc arasında hiçbir fark yok.xmax da forza da iyi motorlar ucuz olanı ve hoşunuza gideni alın.Xmax bir gömlek üste geliyor bana tasatım ve işçilik yönünden.Uuzn yol çok yapıyorsanız 400 cc den aşağı almayın scooter da.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst