- Katılım
- 20 Ağu 2014
- Mesajlar
- 23
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar bütçe sınırı var, başka hiçbir şeyin sınırı yok. İkinci el ya da sıfır olabilir, sadece parasının hakkını versin istiyorum.
Ne önerirsiniz?
Ne önerirsiniz?
xmax abeseXmax 250 ABS
15.000 bütçen varsa kesinlikle sıfır Xmax ABS tavsiye ediyorum. Tabi bütçen 'sadece' motosiklet içinse.
Neden Xmax ABS dersen; sağlam, degneli, performanslı ve tasarımı çok başarılı bir motosiklet. Sıfır fiyatı da muadillerinden çok pahalı değil. Ayrıca ABS motosiklet için çok önemli bir unsur. Diğer arkadaşlar katılır mı bilmiyorum ama ikinci el motosiklet, bilhassa ülkemizde biraz riskli geliyor bana. Rodaj döneminde neler yaşadığını, motosikletin tam manasıyla ne durumda olduğunu bilemiyorum. Haliyle yaşanabilecek sorunlar ve en iyi ihtimalle servis masrafları dışında motoru satmak istediğin zaman sıkıntı yaşabilirsin.
Kullanım amacını bilmiyorum ama eğer uzun yol falan da yapacaksan Vespa vb. modelleri önermem.