15 aralık sınavı

Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
155
geçtim geçtiiim:)ama b ehliyetten gectım sonunda 7. sınavın sonunda:)sımdı sıra a2 de:)
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
560
arkadaşlar 15 aralık 2007 de yapılan A2 ehliyet sınavı sonuçları açıklandı:queen: inş geçmişinizdir arkadaşlar:cat:
ilkyardım:97
trafik:83
motor:95
benim notlarım böyle. yani geçtim:queen:

kanka takmışın :queen:

bende 85 90 95 aldıydım bundan önceki sınavda

allaha şükür ehliyet elimde

polis neyim ehliyet isterseeeee


al uleyyyyn al al al gözüne dizine dursun diyerek gözüne sokcam ehliyeti:mrgreen:
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
ewet arkdaslar hayırlısıyla ıkıncı sınaftadan basarı not aldık ve gectık trafık 90 dıreksıyona az kaldı 10 gun tamı tamına:)
 
Katılım
27 Eyl 2006
Mesajlar
142
yaa arkadaşlar kızmayın ama bende benim için önemli olan bi soru sorcam size askere kadar ehliyet almak istiyorum ama bu milli eğitim sisteminde kayıtlı yada hangi kursa kayıtlı olup olmadığımızı nasıl anlarız yada anlayabilirmiyiz (sen kayıtlı olup olmadığını bilmiyomusun diye sorular sormayın lütfen bana lazım biliyosanız söleyin:silent:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst