- Katılım
- 23 Şub 2006
- Mesajlar
- 1,470
olum sercan daha ne yapalım ...::saad::
gel diyorsun geliyoruz,taaa ayvalıklara kadar geldik.::eviiil::
senden fazla katılmışımdır izmir toplantılarına, gözüne dizine dursun ::crying::
bohçacı karısı gibi dolaşıyoruz egeyi yuh artık::144::
hadi atla gel hadi akhisar'a yemiyo dimi ::146:: ::157:: mangal partisine
bak konuşturma beni türkiye'de hiçbirşey eskisi gibi olmaz::belge:: ::winkwink ::evil::
l:
gel diyorsun geliyoruz,taaa ayvalıklara kadar geldik.::eviiil::
senden fazla katılmışımdır izmir toplantılarına, gözüne dizine dursun ::crying::
bohçacı karısı gibi dolaşıyoruz egeyi yuh artık::144::
hadi atla gel hadi akhisar'a yemiyo dimi ::146:: ::157:: mangal partisine
bak konuşturma beni türkiye'de hiçbirşey eskisi gibi olmaz::belge:: ::winkwink ::evil::