14 şubat Partisi

Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
olum sercan daha ne yapalım ...::saad::

gel diyorsun geliyoruz,taaa ayvalıklara kadar geldik.::eviiil::
senden fazla katılmışımdır izmir toplantılarına, gözüne dizine dursun ::crying::
bohçacı karısı gibi dolaşıyoruz egeyi yuh artık::144::

hadi atla gel hadi akhisar'a yemiyo dimi ::146:: ::157:: mangal partisine

bak konuşturma beni türkiye'de hiçbirşey eskisi gibi olmaz::belge:: ::winkwink ::evil:: :pl:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
speedygirl şule;570724' Alıntı:
aşkolsun metehan:pale: :pale: :pale: :pale: :pale: :pale: :pale: :pale: :pale: :pale:


aplaaa pardon ben şey demek istemiştim...bu kadar çok nöbete kalırsan seni istemeye gelecek müstakbel adaylar seni bulamayacak...:p


Artık evde kapıya yazı asarsın...:p


Nöbetteyim ...Evde yokum...:queen:


ya ne zaman msni açsam nöbette ve depresyondasın...:wiinkk:


şakai dimi...kızmıyon dimi...:cherry:


MANİSA VE İZMİR TAYFASINA KUCAK DOLUSU SEVGİLER...DİĞER YÜZÖLÇÜMDEKİLERE SELAM MELAM YOK...:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Nooldu buluşuldumu? Resimler nerde?....Sabahtan beri okuyorum tek resim yok...Hadi izmir liler.....
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
Nooldu buluşuldumu? Resimler nerde?....Sabahtan beri okuyorum tek resim yok...Hadi izmir liler.....

bostanlıda gile barda eğlendik. kardeş sitemiz izmirriders ın sayfalarında görebilirsin o gecenin fotolarını:rendeer: :rendeer: davetleri için ayrıca teşekkür ediyorum Şebnem arkadaşımıza ve diğer tüm izmirriders lı motorcu dostlarımıza.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Böyle bir organizasyonda makina bulundurmadınızmı..resimleri görsek seneye katılma kararı alabilirdik :)
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
arkadaşlar baktımm resimlerinize
ii eğlenmişisiniz
seneye sevdiğiniz insanlarla olabilmeniz dileğiyle
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
sınavlara dalmıştır karakızzzz
yada izmir gecelerine akmaktan vakitbulamıyordur
o bar senin bu bar benimm :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst