14 şubat Partisi

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
401
valla arkadaşlar bekara karı boşamak kolaydır derler gelinde görelim şööle istanbuldan,ankaradan.bırakmayın şule teyzenizi bi başına...puhahahaaaaaaa:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kamberhan laf bana mı ::pala::
MT Manyağına mı bak gelirsem geri bırakacan mı motorunla bolvadine kadar ? :pl:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
401
kamberhan laf bana mı ::pala::
MT Manyağına mı bak gelirsem geri bırakacan mı motorunla bolvadine kadar ? :pl:

sen yeterki gel bırakırız cenkcim.şule ablamız zaten bunalımda ona destek için tüm illerden üyelerimizi şule ablamızın partisine çağırıyoruz.maksat kalabalık gözüksün.:mrgreen: :mrgreen: :p :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tmam pro da gelsin kesin geliyom valla duyuyonmu pro duyuyosun vodkayı sana ısmarlatıcam :queen: dönüş işinide kamberhan bırakıyo tmam valla :queen:


Dipnot: kamberhan bak gelirim ha ona göre ? :cherry:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
401
tmam pro da gelsin kesin geliyom valla duyuyonmu pro duyuyosun vodkayı sana ısmarlatıcam :queen: dönüş işinide kamberhan bırakıyo tmam valla :queen:


Dipnot: kamberhan bak gelirim ha ona göre ? :cherry:

bendende dipnot:gel bekleriz:mrgreen:hemde memnuniyetle!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şule teyze yaz listeye benide Afyondan geliyom bak sizi kırmıyom ha değerinizi bilin yalnız biraları sen ısmarlıyomussun öle dediler :queen: kesin yeri kararlaştıralım izmirde havalar nasıl sıcakmı onuda bana bi söleyin :)
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
ne kadar saygılı bir klub bu,
eskiden Şulecim derdik, sonra Şule abla demeye basladik, bi an da teyze dediniz, eeee partyde de örgü örer gencligini anlatir artik bize:queen:

bu bunalim muhabbeti ne acaba? ben onu hic bunalimda gormedim, tabii gencligini pek bilmem ama:mrgreen:

şule teyze yaz listeye benide Afyondan geliyom bak sizi kırmıyom ha değerinizi bilin yalnız biraları sen ısmarlıyomussun öle dediler :queen: kesin yeri kararlaştıralım izmirde havalar nasıl sıcakmı onuda bana bi söleyin :)

havaları sen kafana takma, kuresel ısınma diye bi b.k varmış bu aralar ondan dolayı sıcak olcakmış...
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
benimde sevgilim var ama uzakta yanlız geçirecegim.. İzmirde parti var uzakta yine yanlız geçireceğim :silent:

Ne kadersiz adamım ya :mrgreen:
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
Duyulurmu bilmiyorum sözlerim ..Bekliyorum yollarda gözlerim
Nazını işveni tasanı özledim ....Sensiz geldi 14 şubat…

Karlı bir cumartesiyle birlikte...Apansız geldi 14 şubat…
Eller boş dilde eyvah.....Dermansız geldi 14 şubat…

Hep gerçekler karşıma çıkıyor.....Yollar uzak aşması zor
İçimde yana dev kor.....Sönmeden geldi 14 şubat…

Yırtık resmin nasibim oldu.......Bir garip geldi 14 şubat…
Sensizliğe düştüğümden bu yana...Çok ağır geldi 14 şubat…

Bu senede aramadı başak sarısı...Yine kanadı gönlümün yarası
Boşaymış demekki aşkı sevdası...Gerçeklerle geldi 14 şubat…

:rendeer:
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
359
ya 14 şubatta neymiş yaşasın 23 nisan 19 mayıs 28 ocak(dgm günüm :p )

boş şeyler bunlar hiç işim olmaz sevmiorum yoksa yanlız olmamın bununla hiç alakası yok :p

neyse size ii eğlenceler ne diim bende artık platonik aşkımın resimleriyle geçiririm günümü ( R1 ) offffffffffff off siz eğlenin ben başımın çaresine bakarım artık :salut: :salut: :salut:
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
şule ablamız zaten bunalımda

pardon :silent: :silent: :silent: :silent: ben neden bilmiyorum bunalımda olduğumu.... erhan bulandırma topiğiiiiii. çekerim kulağını

ne kadar saygılı bir klub bu,
eskiden Şulecim derdik, sonra Şule abla demeye basladik, bi an da teyze dediniz, eeee partyde de örgü örer gencligini anlatir artik bize:queen:

bu bunalim muhabbeti ne acaba? ben onu hic bunalimda gormedim, tabii gencligini pek bilmem ama:mrgreen:

sen bari yapma sercaaaaan

evet arkadaşlar buradan devam ediyoruzzzz
http://www.motosiklet.net/forum/duyurular/27748-mt-izmir-sevgililer-gunu-partisi.html
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
git gide yaş gözüküyo desenize kimler gelcek kesin bir liste oluşsa ?
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
SÜPEEEEEER
böylece bizde nereye gitsek ne yapsak diye düşünmemize gerek kalmadı. lütfen buradaki katılım listesini açılacak topiğin katılım listesine ekleyin. çünkü hepbirlikte GELİYORUUUUUUUUUUUUUZ.
sevgili akrep abla
bu organisyon tamamen 9 eylül çalışanlarıyla kendi içimizde düşündüğümüz küçük bir programdı. sonra mt içinde paylaşmak isteyen arkadaşları haberdar etmek için bir topic açmak geldi aklımıza.
o yüzden lütfen yanlış anlaşılmasın:rendeer: :rendeer: :rendeer:


Şulecim,bu kararınıza çok sevindim zira ayrı gayrı olmaz değil mi..:rendeer: Arkadaşlarınla beraber hepinizi bekliyoruz.Organizasyona katılımlarınız için ayrıca teşekkürler.Sevgilerimle..:rendeer:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
ha manita yok tabi...eş durumundan derler ya...kısmet...evde kaldın desene...:queen: şulede evde kalmış...:p


artık EKHK üyeleri oldunuz....

Evde Kalmış Hatunlar Klubü...:p :cherry:
yahu şule ne diyor bular böyleeee
evde kaldın falan
daha yaş ikimizde de 19-20 seyrediyorrr
sankii ankarada bi kaşıntı havası var ne dersinn

iyi ya izmirde havalar nasıl gelirim belki otostopla macera arıyom gene zaten izmire inciraltına bira içmeye gelirim ama biraları ni-neler ısmarlıyacak :D bide Pro 70 lik vodka alsın kesin geliyim :queen:


hem nerde görülmüşş yalnız bayanların sevgililer gününde bi erkeğe bira ısmarladığııı
hiiiç yakıştıramadımmmsizin ninelere ısmarlamanız gerek
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
Abi sorma yahu ben de farkındayım yandım ama ne yapayım seviyorum be...

Tertiiiippp... Geliyorum balkonun altına seranat yapıcam birazdan :queen:

dostum biz seni tutmayalım iki jikle yap mahalleyi ayağa kaldırısın walla:queen:
serenatın kralını görsün millet :cherry:

kardeşimdede bi ses bi sesss allahıma mahalle paket paket mendillerle sokakta olacak ...

bizde sizin düğünde inşallah :p
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
yahu şule ne diyor bular böyleeee
evde kaldın falan
daha yaş ikimizde de 19-20 seyrediyorrr
sankii ankarada bi kaşıntı havası var ne dersinn

onlar bizim çok eğleneceğimiz sevgililer günü partimize gelemeyecekleri için kıskanıyorlar. bu nedenle bizimle uğraşıyorlar. ama nafileeeeee:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: boşver özlemcim biz bakalım keyfimize.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst