14 şubat Partisi

Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
pro nun galiba iş görüşmesi olacak ogünlerde yanlış bilmiyorsam eğer arkadaşlar
sercaaaaaaaaaaaaan geliyorsun değilmi ekliyorum seni listeye



ayıp ettin özlemcim bizde kalırsın. dönmek zorunda değilsinki. gel benim misafirim ol. memnuniyetle...:rendeer:

şulecim sabah iş olmasa neyseee
haftasonuna falan denk gelse
sabaha kadar vur patlasın çall oynasıınnn
hobbaaaa
60....-70....80...90...-100
trakyalı damarım coştu yine :p :p :p :p

neyse bakalım ayarlamaya çalışıcam bişeyler
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
bak ben trakya mezunuyum edirnede kaldım yıllarca. öğrendim az çok birşeyler karşılıklı patlatırız bi oyun :queen:
 
Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
490
motorum Samsun'da :salut: ,
kız arkadaşım Bursa'da :salut: ,
bense izmitte kaderimle başbaşa :salut:
Ne güzel bir 14 Şubat...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
şulecim sabah iş olmasa neyseee
haftasonuna falan denk gelse
sabaha kadar vur patlasın çall oynasıınnn
hobbaaaa
60....-70....80...90...-100
trakyalı damarım coştu yine :p :p :p :p

neyse bakalım ayarlamaya çalışıcam bişeyler

benim anlamadığım Sevgililer gününde neden kurtlar dökülüyor...:p romantik bir yemek hafif bir parça varken neden dağıtıyorsun..:p ama 14 şubat partisi demi...coşmak farz...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
su anda bekar bir 14 subat bekliyeni olarak bu bosluğu doldurmak üzere çalışmalara başlamış bulunmaktayım :queen: bekar bir 14 subat olursa evde 70lik vodkam ile sabahlıyıcam ortakcı olmak istiyen varsa afyon/bolvadin deyim gelsin :queen: :bounce:
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
14 Şubat sevgililer gününü yalnız geçirecek olan tüm arkadaşlarla birlikte güzel bir eğlencede buluşalım.9 eylülden birkaç arkadaş kendi aramızda konuşurken aklımıza böyle bir fikir geldi.bize katılmak isteyen arkadaşlar olursa bekleriz. yeri ve saati henüz tam olarak kesinleşmediği için şimdilik yazmıyorum. daha sonra ortak bir kararla belirleriz

şule fikir harika,ama malesef ben o gün antalya'ya yola çıkıyorum,seneye ertık,ne yapalım:cherry:
 
Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
490
su anda bekar bir 14 subat bekliyeni olarak bu bosluğu doldurmak üzere çalışmalara başlamış bulunmaktayım :queen: bekar bir 14 subat olursa evde 70lik vodkam ile sabahlıyıcam ortakcı olmak istiyen varsa afyon/bolvadin deyim gelsin :queen: :bounce:

Kardeşim önce git termal hamama şöyle bi kendine gel; sonrada votkayı boşver al peynirini rakını al,gecede rahat bir uyku çek :queen:

2005 te Afyon'a görevli gelmiştim.( Jeotermal Isınma sistemleri için ) Gece Bolvadinde kaldım; güzel ve doğal yerler kıymetini bilin...Hele Afyonu çevreleyen trakit oluşumları( o dağ şeklinin jeolojik adı) muhteşemdi...
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
benim anlamadığım Sevgililer gününde neden kurtlar dökülüyor...:p romantik bir yemek hafif bir parça varken neden dağıtıyorsun..:p ama 14 şubat partisi demi...coşmak farz...

romantik bi akşam yemeği için öleee lşaraplarla falann
ya eşin olacak ya sevgilinn
yoksada izmir-manisa ömt nin yaptığı gibi tüm bekar ve kendini bekar hiseddenlerle dağıtcaksın abiiii:mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
şule fikir harika,ama malesef ben o gün antalya'ya yola çıkıyorum,seneye ertık,ne yapalım:cherry:

pitoncum gelseydi belki bende gelirdim ne de olsa ayrılmaz ikiliyiz :p :queen: :rendeer:
hepinizin sevgililer günü kutlu olsun :rendeer:
not:boşverin yaa bekarlık sulatnlıktır sevgili mevgili boş işler yaa free olun free :queen: ha bide SOKEMON u o listeden silin o başka bir listeye ait :D :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
401
beni yazma muhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........:bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
romantik bi akşam yemeği için öleee lşaraplarla falann
ya eşin olacak ya sevgilinn
yoksada izmir-manisa ömt nin yaptığı gibi tüm bekar ve kendini bekar hiseddenlerle dağıtcaksın abiiii:mrgreen: :mrgreen:

ha manita yok tabi...eş durumundan derler ya...kısmet...evde kaldın desene...:queen: şulede evde kalmış...:p


artık EKHK üyeleri oldunuz....

Evde Kalmış Hatunlar Klubü...:p :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dunpa 1 gece de bolvadin çözülmez bea zira ben burada 500 gece ye yakın gecirdim sorarsan ne yapmak lazım haritadan silmek lazım neyse konuyu katletmiyelim şule teyze birazdan basımıza ekşimeye baslar :queen:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
yaw cidden muhabbet gece 12'den sonraya sarkacaksa ben de geleyim. Hatta motoru o zamana kadar yaptırırsam iki sevgilimi de alır gelirim :)
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
dunpa şule teyze birazdan basımıza ekşimeye baslar :queen:

şule nine deseydin :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

yaw cidden muhabbet gece 12'den sonraya sarkacaksa ben de geleyim. Hatta motoru o zamana kadar yaptırırsam iki sevgilimi de alır gelirim :)

sabaha kadar partiye devam alicim serçedandoyuda al gel bekleriz

ha manita yok tabi...eş durumundan derler ya...kısmet...evde kaldın desene...:queen: şulede evde kalmış...:p


artık EKHK üyeleri oldunuz....

Evde Kalmış Hatunlar Klubü...:p :cherry:

aşkolsun metehan:pale: :pale: :pale: :pale: :pale: :pale: :pale: :pale: :pale: :pale:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla şule teyze nerde olucak bu organizasyon il tarih saat mekan belirtsenize en azından il sölesenize yakın bi yerse gelirim belki canım sıkılıyo zaten ??


Not: Ni-Ne Ni-Ne Ni-Ne Ni-Ne Ni-Ne :queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Vallaa il Olarak İzmir hocam ama mekanı daha biz de bilmiyoruz. Zaten sevgililer gününde hangi mekan kapılarını saplara açar ki? Bizim sonumuz İnciraltı'nda bira içerek geçirilen kalender bir gece olacak söyleyeyim şimdiden :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi ya izmirde havalar nasıl gelirim belki otostopla macera arıyom gene zaten izmire inciraltına bira içmeye gelirim ama biraları ni-neler ısmarlıyacak :D bide Pro 70 lik vodka alsın kesin geliyim :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst