- Katılım
- 26 Mar 2006
- Mesajlar
- 587
- Konu Yazar
- #1
Arkadaslar resımlerı peyder pey koyucam hepsı bugun sıgmaz. bır kac gun beklersınız heralde.. Sızın de cektıklerınız varsa hepsı burda toplansın dıyorum ben
Bır de vıdeolar var buraya yuklmek mumkun mu bılemıyorum..

sabah 8: 30 da kapette bulusma..

Gıray elını yuzunu yıkamadan cıkmıs gelmıs

pendık hızlı ferıbot ıskelesı

pendık devam.....

ıste ıstanbul ekıbı...

eskıhısar da ferıbotu bır dakıka ıle kacırdıgımız anın sonrası

ferıbotta cay ıcerken...

ferıbotta hava alırken...

yalovalı guzel ınsanlarla buluşma...

ugur abı cın kopegını sevıyor
Cın de bu kopegı pısırıp yıyorlarmıs. zaten koyun gıbı bırsey...

Tüm ekıp termal de....

Termalde aynı sahne başka açıdan...

Termaldekı çınar agaçları acaip kask yapıyor

Termalde çay içiyoruz..



Çınar altı.....

Çınarcık yolu... Ne muhtesem bır yoldu oyle....

Çınarcığa giriş...

Çınarcık sahil... Raptorcular vida sıkıyorlar
)

Sahılde....

Regalcıler... Her dem kanka adamlar . helal walla..

walla burası neresıydı hatırlayamadım...

Tesvıkıye pidecinin orası.. Ugur abı

Ben...

Gokhan...

pidecinin orası

aynen..

yayla yolunda gıderken...

Yolun bıttıgı yerde dereyeı gecmeye calısan bır yalovalı kahraman

dere kenarı yol olur derler ama emın olun yolu yol diil....)

arkadaslar dere kenarında yemeklerını yerken..

Yolun bıttıgı yerde motorların hali....)

Orda oylesıne bır resım...

Tum ekıp...(ceken kısı harıc tabı..)

Istanbul Ekıbı...Tam burda pıl bıttıgı ıcın baska resım cekemedık ama dıger resımlerı ve vıdeoları da bır sekılde sıze ulastırıcagım..
Arkadaslar benım cektıgım resımler bu kadar. Bazı ufak tefek resımler daha kaldı ama onları buraya koymadım cok zahmetlı oluyor dıye..
Baska bır baslık ta da gezıyı anlatıcam..
Selamlar

sabah 8: 30 da kapette bulusma..

Gıray elını yuzunu yıkamadan cıkmıs gelmıs

pendık hızlı ferıbot ıskelesı

pendık devam.....

ıste ıstanbul ekıbı...

eskıhısar da ferıbotu bır dakıka ıle kacırdıgımız anın sonrası

ferıbotta cay ıcerken...

ferıbotta hava alırken...

yalovalı guzel ınsanlarla buluşma...

ugur abı cın kopegını sevıyor

Tüm ekıp termal de....

Termalde aynı sahne başka açıdan...

Termaldekı çınar agaçları acaip kask yapıyor

Termalde çay içiyoruz..



Çınar altı.....

Çınarcık yolu... Ne muhtesem bır yoldu oyle....

Çınarcığa giriş...

Çınarcık sahil... Raptorcular vida sıkıyorlar

Sahılde....

Regalcıler... Her dem kanka adamlar . helal walla..

walla burası neresıydı hatırlayamadım...

Tesvıkıye pidecinin orası.. Ugur abı

Ben...

Gokhan...

pidecinin orası

aynen..

yayla yolunda gıderken...

Yolun bıttıgı yerde dereyeı gecmeye calısan bır yalovalı kahraman

dere kenarı yol olur derler ama emın olun yolu yol diil....)

arkadaslar dere kenarında yemeklerını yerken..

Yolun bıttıgı yerde motorların hali....)

Orda oylesıne bır resım...

Tum ekıp...(ceken kısı harıc tabı..)

Istanbul Ekıbı...Tam burda pıl bıttıgı ıcın baska resım cekemedık ama dıger resımlerı ve vıdeoları da bır sekılde sıze ulastırıcagım..
Arkadaslar benım cektıgım resımler bu kadar. Bazı ufak tefek resımler daha kaldı ama onları buraya koymadım cok zahmetlı oluyor dıye..
Baska bır baslık ta da gezıyı anlatıcam..
Selamlar