14 Mayis Yalova Gezisi Yorumlar Fotolar Hatiralar

Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Arkadaslar resımlerı peyder pey koyucam hepsı bugun sıgmaz. bır kac gun beklersınız heralde.. Sızın de cektıklerınız varsa hepsı burda toplansın dıyorum ben:) Bır de vıdeolar var buraya yuklmek mumkun mu bılemıyorum..


sabah 8: 30 da kapette bulusma..

Gıray elını yuzunu yıkamadan cıkmıs gelmıs:)

pendık hızlı ferıbot ıskelesı

pendık devam.....

ıste ıstanbul ekıbı...

eskıhısar da ferıbotu bır dakıka ıle kacırdıgımız anın sonrası:)

ferıbotta cay ıcerken...

ferıbotta hava alırken...

yalovalı guzel ınsanlarla buluşma...

ugur abı cın kopegını sevıyor:)Cın de bu kopegı pısırıp yıyorlarmıs. zaten koyun gıbı bırsey...

Tüm ekıp termal de....

Termalde aynı sahne başka açıdan...

Termaldekı çınar agaçları acaip kask yapıyor:)

Termalde çay içiyoruz..



Çınar altı.....

Çınarcık yolu... Ne muhtesem bır yoldu oyle....

Çınarcığa giriş...

Çınarcık sahil... Raptorcular vida sıkıyorlar:))

Sahılde....

Regalcıler... Her dem kanka adamlar . helal walla..

walla burası neresıydı hatırlayamadım...

Tesvıkıye pidecinin orası.. Ugur abı

Ben...

Gokhan...

pidecinin orası

aynen..

yayla yolunda gıderken...

Yolun bıttıgı yerde dereyeı gecmeye calısan bır yalovalı kahraman:)

dere kenarı yol olur derler ama emın olun yolu yol diil....)

arkadaslar dere kenarında yemeklerını yerken..

Yolun bıttıgı yerde motorların hali....)

Orda oylesıne bır resım...

Tum ekıp...(ceken kısı harıc tabı..)

Istanbul Ekıbı...Tam burda pıl bıttıgı ıcın baska resım cekemedık ama dıger resımlerı ve vıdeoları da bır sekılde sıze ulastırıcagım..

Arkadaslar benım cektıgım resımler bu kadar. Bazı ufak tefek resımler daha kaldı ama onları buraya koymadım cok zahmetlı oluyor dıye..

Baska bır baslık ta da gezıyı anlatıcam..
Selamlar
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
16
yarını bekliyoruz

bu günkü yorgunluğa rağmen fotoların bir kısmını yaynlamışsın.Eywallah.bizim için ilk olmasına rağmen keyifli idi. Siz ve sizin gibi dostların ewidir Yalova.
tşk.
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
222
gelmeyi hiç düşünmediğim bu geziye tamamen şans eseri katılmış ve yalova mt ile tanışmış olmaktan fazlasıyla memnun oldum. bize gösterdikleri ilgi ve alaka için tekrar teşekkür ederim.
30 km si dağ yolunda hoplaya zıplaya ve zor olan, gezi boyunca 170 km yol yapmış oldum ve her kmsine değdi.
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
191
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
murat abi ellerine salık o kadar yorgunluga ramen fotografları atmışsın gercekten harika bir gezi idi bütün emeği geçen herkeze teşekkür ederim ilk gezim olmasına ramen hiç yabancılık çekmedim ve ne kadar zorlu bir dağ yolcuuğu yapsakta çok eğlendim.
Fotoların devamını bekliyoruz.
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
murat aldın 600 f i attın kendini yollara..kim tutar seni artık beeeeeeeeee:)
güzel eğlenmişiniz..:cat:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Peril' Alıntı:
murat aldın 600 f i attın kendini yollara..kim tutar seni artık beeeeeeeeee:)
güzel eğlenmişiniz..:cat:
walla cıgdem arkadaslar ne motorlarla nerelere cıktılar bır bılsen: tam senlık gezıydı yanı..

Bu arada resımlerı yuklemeye devam edıyorum haberınız olsun..
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
alacam alacam diyordun hayırlı olsun trader kardeş güle güle kullan 600f'ini
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
40
yalovalı olarak bu geziyi kaçırmak istemezdim hatta bir öneri birdahaki gezi için üvezpınar şelale diyorum yol dağ yolu manzara muhteşem şelalenin dibinde piknik ama o dağ yolundan nasıl geçilir nasıl o virajlar alınır bilemem tabii enduro lar şanslı :) işte resimler ...
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
Gezi super olmus arkadaslar. O kopeğin adı Pasha benim bir arkadasımın arkadasının :mrgreen: isitifini kesinlikle bozmuyor ...
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
Güzel gezmişsiniz, şifa olsun:)
Alın benden de bir 14 Mayıs hatırası:)

sampiyongs7iq.jpg
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
elixir' Alıntı:
bu günkü yorgunluğa rağmen fotoların bir kısmını yaynlamışsın.Eywallah.bizim için ilk olmasına rağmen keyifli idi. Siz ve sizin gibi dostların ewidir Yalova.
tşk.
Bız hersey ıcın tesekkur ederız. cok keyıf aldık . dag yolunnun borcunu odemek ıcın bu tarafta oyle yer var mı ona bakıyoruz:)

gurolcbr125' Alıntı:
murat abi ellerine salık o kadar yorgunluga ramen fotografları atmışsın gercekten harika bir gezi idi bütün emeği geçen herkeze teşekkür ederim ilk gezim olmasına ramen hiç yabancılık çekmedim ve ne kadar zorlu bir dağ yolcuuğu yapsakta çok eğlendim.
Fotoların devamını bekliyoruz.

gurol kardesım ufak oldugun ıcın sana bıraz angarya yukledık ama kusura bakmadın umarım:)

camadan' Alıntı:
alacam alacam diyordun hayırlı olsun trader kardeş güle güle kullan 600f'ini
tesekkur ederım hocam saolasın...

xneslihanx' Alıntı:
yalovalı olarak bu geziyi kaçırmak istemezdim hatta bir öneri birdahaki gezi için üvezpınar şelale diyorum yol dağ yolu manzara muhteşem şelalenin dibinde piknik ama o dağ yolundan nasıl geçilir nasıl o virajlar alınır bilemem tabii enduro lar şanslı :) işte resimler ...

Neslıhan bır dahakıne gıderız kısmetse.. sen yalova mt grubu ıle kontak halınde ol derım ben sana. ama bu dag yolu bızım aletlere pek uymuyor emın ol hala kendıme gelemedım:)

Shamyl' Alıntı:
Güzel gezmişsiniz, şifa olsun:)
Alın benden de bir 14 Mayıs hatırası:)

evet hocam rakıbını hıc yenemeden sampıyon olan ılk takım olarak terıhe gectınız tebrıkler...)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
Trader, Ligde 17 tane rakibimiz vardı, bi 16 tanesini yendik, yetmez mi?:cat:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Tum Resimler Yuklendi:::)

Arkadaslar ben makınede olan tum resımlerı yukledım. daha sonra detaylı bır maıl atacagım..
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
güzel gezi olmuş ..paylaşım için teşekkürler..
aynı gün B.çekmece gezisidevardı aynı gün gitmeniz şartmıydı..:silent:
başka bir gün olsaydı bizdende gelen olurdu daha önce verilmiş sözler var..
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
429
murat abi çok güzel gezi olmuş valla yalova çınarcık hattı ağlamış resmen ah be abi işim olmasa inan ki gelicektim. abi beers den çıkınca hani çay içiyoduk uzamışın beyaw yakalıyamadım seni.... ::uzgunum:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
vedat kaya' Alıntı:
güzel gezi olmuş ..paylaşım için teşekkürler..
aynı gün B.çekmece gezisidevardı aynı gün gitmeniz şartmıydı..:silent:
başka bir gün olsaydı bizdende gelen olurdu daha önce verilmiş sözler var..

abı bılıyorum ama boyle denk geldı.. bır dahakıne ınsallah..

uzman_1907' Alıntı:
murat abi çok güzel gezi olmuş valla yalova çınarcık hattı ağlamış resmen ah be abi işim olmasa inan ki gelicektim. abi beers den çıkınca hani çay içiyoduk uzamışın beyaw yakalıyamadım seni.... ::uzgunum:

abı o gun sen kayboldun bız gıttık cay ıcmeye..

neyse macın ıyı gectı umarım. ama cok sey kacırdın demedı deme
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
222
uzman_1907' Alıntı:
murat abi çok güzel gezi olmuş valla yalova çınarcık hattı ağlamış resmen
asıl dağ yolunda inan motorlar ağladı.
beğenmediğimiz çinlilerden biri bile ben gitmem yapmam etmem demedi hele sarı asya ve mondial mt 2şer kişi olarak yolu olmayan dağ yolunda banamısın demedi en önden gittiler.
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
429
abi ben kaybolmadım ya sen çıktın diğer arkadası bekledım hemen çıktım ama yakalıyamadım seni küçükyalı sapağına kadar olan çay bahcelerıne baktım orda döndüm fener'e gittim.. neyse bidahaki sefere inşallah..
maç iyi geçti bu arada paly-off lara kaldık. alıcaz kupayı:)
gezi için çok şey kaçırdığımın farkındayım 28 mayısa bir aksilik çıkmazsa inşallah
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
191
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dag yollari ne kadar kaygan zorlu vede virajlı olsada çok güzeldi.Bende daha halen hayret ediyorum o iki scotter nasıl aldı o yolu aklım şaştı hele muratın scotter o dereyi nasıl geçti anlamdım ama bir gecişi vardı o dereyi koptum gülmekten heee uutmadan murat abi 1. sayfada gürol kardeş kusura bakma bütün angaryaları sana yükledik demişsin ne kusura bakacam abi bi çay getirmişiz bi fotoğraf çekmişiz çokmu yani ne güzel eglendik bidaha gidelim bir daha çayda getiriyim ayıp ettin lafı bile olmaz.Gerçekten cok süper bir turdu devamını bekliyoruz en yakın zamanda...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst