14.07.2006 - 16.07.2006 Adana [MT] Boğsak Gezisi

Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Merhaba

14.07.2006 Cuma günü Adana'dan saat 18:00 'de yola tek başıma çıktım. Mersin'den arkadaşımı alıp benden bir gün önce giden Onur ile Mersin Tece Belediyesinin orda buluştuk ve 2 motor yüklü vaziyette yola devam ettik. Gece saat 21:30 civarı kalacağımız yere vardık ve biraz etrafa baktık. Akabinde Onur çadır getirip çadırda kalacağı için çadır yeri ararken Nez pansiyon sahibinden izin almış. Onur'da bizim pansiyonun önüne çadırı kurdu :mrgreen: Ve herkes uyumaya gitti. Ben gece balkonda ay'ın denize düşen ışığına baktıktan sonra anca uyuyabildim. Sabah İsmail abi ile görüştük bizi dalış teknesine davet etti. Hep beraber tekneye bindik ve adalar'ın etrafını ve kıyı manzaralarına baka baka dalma bölgelerine gittik. Yüzdük, dalan daldı. Manzara muhteşem görmeniz lazım. Yalnız tekneye çıkarken oda da bıraktığım çantamda fotoğraf makinesi kalmış malesef o güzel yerleri ve tekne macerasını çekemedim :( Neyse akşamda İsmail abi ve ailesi ile yemeğe geçtik. Bu sırada Osman 'ın yola çıktığını duydum. Levent abide araba ile ailesiyle gelmiş onlarıda soframıza dahil ettik ve güzel bir akşam yemeği ve sohbet ortamı oluşturduk. Akabinde biz motorcular motor sürmezse krize girdiğimiz için hadi Taşucu yapalım dedik ve atladık demir atlara. Taşucunda gemilere ve sahile baktık, içinde motorla gezdik ve geri göndük. Sabah güzel bir kahvaltı ve Adana'dan gelen diğer motorcu arkadaşlarla beraber sohbet ettik. Denize girmek siteyenler denize girdi. Daha sonra hadi yemeğe diye yola çıktık. Tabi dönüş yolunda bölündük. Bir kısım arkadaş kazık yemek için tekrar izzetin yerine gitti. Biz gitmeyeceğimiz için gezi planımızda olan Cennet-Cehennem Kanlı Divane turistik tesislerinin alt tarafındaki yörük çadırına gitmeye karar verdik. Yörük çadırına yerleştik. Bu arada Adana'dan diğer motorcu arkadaşlarımızda ordaydı ve bizde onlara dahil olduk. Hep beraber sıkma - ayran, börek, menemen vb. güzel yemeklerimizi yedik içtik. Ardından da Adana'mıza döndük. İşte tüm bu geziden fotoğraflarımız.


Onur ve Ben

yolmanzaras001ko7.jpg


yolmanzaras002ac1.jpg


Onur çadırıyla.

yolmanzaras003xe8.jpg


Cumartesi akşam yemeğimizi yerken. Daha Adana'dan Osman ve Levent abi aramıza katılmadan önce.

yolmanzaras005gg4.jpg


Levent abi ve Osman aramıza katıldıktan sonra.

yolmanzaras007cs7.jpg


Balzeytin ve Nez görülmekte.

yolmanzaras008vf9.jpg


Yemek sonrası eski motorumun problemini anlamak için teste çıkarken.

yolmanzaras006ac3.jpg


Yemekten sonra yol yapmak için Taşucuna gitmiştik işte ordan resimlerimiz.

yolmanzaras027tw3.jpg


yolmanzaras028eh9.jpg


yolmanzaras029yz0.jpg


yolmanzaras030qy0.jpg


Pazar sabahı bize katılan ekip ile görüntülerimiz.

yolmanzaras032qi1.jpg


Ali abiyi de kaybettik. Sanırım sıcaktan oluyo :mrgreen:

yolmanzaras041le5.jpg


Uğur abi karizma pozlarda.

yolmanzaras043qb0.jpg


Osman denize girmeden önce Tarzan Rıfkı pozlarıyla karşımızda :mrgreen:

yolmanzaras031or8.jpg


Denizde Erdal abi, Uğur abi, Osman ve Ertan yüzerken görülmekte.

yolmanzaras078ac9.jpg


Pansiyona eşyaları toplamaya giderken bir iki poz verdik işte bu pozlar. Arkadaki manzaraya dikkat.

yolmanzaras004kn7.jpg


yolmanzaras046jc1.jpg


Cennet - Cehennem Kanlı Divane'yi gezerken.

yolmanzaras047sp7.jpg


yolmanzaras048ib5.jpg


Kıl çadırda sohbet ederken.

yolmanzaras054hl9.jpg


yolmanzaras052jb6.jpg


yolmanzaras055nh9.jpg


Görüşmek üzere.
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
69
Biz arkadaşlara cumartesi akşam katıldık.Yolda biraz aksilik yaşadık hatta benim oziye sinirden gözüm dönmüştü.:pr: Neyse sağ salim vardık boğsa'ğa.Akşam yemek faslı ordanda doğru uykuya.Kanki çok güzel bir geziydi benim için, resimleri koymaya devam edersin.Sizinle yolculuk çok zevkli ben çok keyif aldım.Devamını dilerim..............:rendeer:
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Sağol kankim. Daha güzel gezilerimizde olacak inşallah. Bende devamını diliyorum :rendeer:
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
39
Eveeet arkadaşlar bu aralar fazla kalabalık olamıyoruz malum Adana hafta sonları hayalet şehire dönüyor ama yinede gelen arkadaşlarla güzel bir tur oldu
Hasan'lar 2 gün önce gittikleri için bizden çok eğlendiler benim gidişim çile dolu bir gidiş oldu çünkü benim eski Anadolu Kaplanını arkadaşıma verdim onunla beraber gidelim diye oda (malum bende drag star olduğu için) Anadolu Kaplanıda bana nispet olsun diye karbüratör problemi çıkardı ama yinede sonu güzeldi yanımdada biricik aşkım balzeytin olunca deme keyfime:):):)
Neyse çok uzatmayalım arkadaşlar diğer gezilerde görüşmek üzere.........

Hasan diğer resimleride ekle artık
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
69
KG 082' Alıntı:
Eveeet arkadaşlar bu aralar fazla kalabalık olamıyoruz malum Adana hafta sonları hayalet şehire dönüyor ama yinede gelen arkadaşlarla güzel bir tur oldu
Hasan'lar 2 gün önce gittikleri için bizden çok eğlendiler benim gidişim çile dolu bir gidiş oldu çünkü benim eski Anadolu Kaplanını arkadaşıma verdim onunla beraber gidelim diye oda (malum bende drag star olduğu için) Anadolu Kaplanıda bana nispet olsun diye karbüratör problemi çıkardı ama yinede sonu güzeldi yanımdada biricik aşkım balzeytin olunca deme keyfime:):):)
Neyse çok uzatmayalım arkadaşlar diğer gezilerde görüşmek üzere.........

Hasan diğer resimleride ekle artık

ne kadar beni sinir etsende jestini yapmışsın teşekkürler canım:rendeer:
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Sevgili Adanalı dostlarım,Allah içinize sindirsin..neşeniz daim yolunuz hep güzelliklere açık olsun.selamlar,saygılar..:rendeer:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
227
slmlar
gercekten cok hos geziydi özellikle tasucu bogsak arasındakı o iğrenç yolda gece motor kullanmak bile cok zevkli geldi:cherry:
tekne gezisi bi harikaydı ben orada o denize girdikten sonra başka biyerde denize girebilecegımı düşünemiyorum bile tek kelime iile harikaydı:queen: :queen:
bu arada ben o cadır kuran elemanım:wiinkk: kimseye tavsiye etmiyorum sabah güneşin ilk ışıkları ile birlikte ötmeye başlayan cırcır böcükleri uyutmuyor arkadaşlar :pr: :pr:
diğer gece tekne de yattım o zamn biraz uyuyabildim:p
pazar günüde dönüşe geçtik
cennet-cehennemde bi mola verdık kıl cadırda ben 2 tane tantuni ile ayranı götürüverdim:p cok başarılıydı:cherry:
kıl cadırdakı o hoş muhabbeti dinlemek bayaaa keyif verdi:cat:
sonuç olarak ben orada gecirdiğim vakitten memnun kaldım gelen gelemeyen herkesi 2 hafta sonra yapmayı planladığımız ürgüp göreme gezisinde görmeyi cok isterim
şimdilik yazacaklarım bu kadar makine biras daha resm eklesin devamınıda yazarım :mrgreen:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok güzel bir gezi olmuş... :bounce:
fotolar da harika.. ama daha isteriz..:queen:
paylaşım için teşk..:wiinkk:
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Arkadaşlar elimizdeki kalan resimleri ekledik ama her zamanki gibi istediğim sayıda resim çekemedim. Ama elbet birgün onuda halledecez :mrgreen:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
227
ben bu resmler cekılırken nıye bole tıpsız cıkıyorum onu anlamadım bi turlu ama suc bende değil nez de cekerken haber vermıyor esnerken falan cekıyor butun motosiklet.net e rezil olduk :mrgreen:
bundan sonra resm falan yok direk video olacak
diğer gezilere camera mı getırecem geziye katılan arkadaşlara cd ye cekıp verecem ii bir hatıra olur valla :mrgreen:
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
69
onrbab' Alıntı:
ben bu resmler cekılırken nıye bole tıpsız cıkıyorum onu anlamadım bi turlu ama suc bende değil nez de cekerken haber vermıyor esnerken falan cekıyor butun motosiklet.net e rezil olduk :mrgreen:
bundan sonra resm falan yok direk video olacak
diğer gezilere camera mı getırecem geziye katılan arkadaşlara cd ye cekıp verecem ii bir hatıra olur valla :mrgreen:

Onur ya sen çok yakışıklısın senin gözlerin yeter takma kafana kardeş.....:cherry: Seni tanıdığıma çok sevindim diğer gezilerde görüşmek üzere kendine iyi bak....:wiinkk:

Makine' Alıntı:
onrbab öyle de yapalım abi. Ayrıca resim de olsun.


Kankim herşey çok güzeldi ve süperdi.Biz az kişiylede eğlenebileceğimizi bence gösterdik buda bize yeter......:farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Kankim herşey çok güzeldi ve süperdi.Biz az kişiylede eğlenebileceğimizi bence gösterdik buda bize yeter......

Evet kanki bende öyle düşünüyorum. Nasıl olduğunu sende gördün. Bence aynı kafadan olan insanların bir arada olması kadar güzel birşey yok. Ben çok keyf aldım. Bundan sonra da böyle olmasını istiyorum.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
379
kılıçbalığı' Alıntı:
Alacagınız olsun bi davet etmediniz:)
Yarasın arkadaşlarıma güzel olmuş allah devamına erdirsin
ya ne dion sen baba ya davet etsek ne olacaktı sanki gelecekmiş gibi bu aralar iyi astın haaaa!!!!!:queen:
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
69
kılıçbalığı' Alıntı:
Alacagınız olsun bi davet etmediniz:)
Yarasın arkadaşlarıma güzel olmuş allah devamına erdirsin


Seni davet etmedik öylemi alacağın olsun senin.....:salut: Özellikle herkes değilde ben ne kadar ısrar ettim gel diye gelmedin.Keşke sende geleseydin, bundan sonra zaten senin yalnız kalmana izin yok.......:cherry:
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
160
abi güzel gezi olmuş resimler harika devamı gelir iyişallah
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
379
gidin gidin hep gidin tekrar gidin yinede gidin yolunuz açık olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst