- Katılım
- 13 Eyl 2005
- Mesajlar
- 2,547
- Konu Yazar
- #1
Merhaba
14.07.2006 Cuma günü Adana'dan saat 18:00 'de yola tek başıma çıktım. Mersin'den arkadaşımı alıp benden bir gün önce giden Onur ile Mersin Tece Belediyesinin orda buluştuk ve 2 motor yüklü vaziyette yola devam ettik. Gece saat 21:30 civarı kalacağımız yere vardık ve biraz etrafa baktık. Akabinde Onur çadır getirip çadırda kalacağı için çadır yeri ararken Nez pansiyon sahibinden izin almış. Onur'da bizim pansiyonun önüne çadırı kurdu :mrgreen: Ve herkes uyumaya gitti. Ben gece balkonda ay'ın denize düşen ışığına baktıktan sonra anca uyuyabildim. Sabah İsmail abi ile görüştük bizi dalış teknesine davet etti. Hep beraber tekneye bindik ve adalar'ın etrafını ve kıyı manzaralarına baka baka dalma bölgelerine gittik. Yüzdük, dalan daldı. Manzara muhteşem görmeniz lazım. Yalnız tekneye çıkarken oda da bıraktığım çantamda fotoğraf makinesi kalmış malesef o güzel yerleri ve tekne macerasını çekemedim
Neyse akşamda İsmail abi ve ailesi ile yemeğe geçtik. Bu sırada Osman 'ın yola çıktığını duydum. Levent abide araba ile ailesiyle gelmiş onlarıda soframıza dahil ettik ve güzel bir akşam yemeği ve sohbet ortamı oluşturduk. Akabinde biz motorcular motor sürmezse krize girdiğimiz için hadi Taşucu yapalım dedik ve atladık demir atlara. Taşucunda gemilere ve sahile baktık, içinde motorla gezdik ve geri göndük. Sabah güzel bir kahvaltı ve Adana'dan gelen diğer motorcu arkadaşlarla beraber sohbet ettik. Denize girmek siteyenler denize girdi. Daha sonra hadi yemeğe diye yola çıktık. Tabi dönüş yolunda bölündük. Bir kısım arkadaş kazık yemek için tekrar izzetin yerine gitti. Biz gitmeyeceğimiz için gezi planımızda olan Cennet-Cehennem Kanlı Divane turistik tesislerinin alt tarafındaki yörük çadırına gitmeye karar verdik. Yörük çadırına yerleştik. Bu arada Adana'dan diğer motorcu arkadaşlarımızda ordaydı ve bizde onlara dahil olduk. Hep beraber sıkma - ayran, börek, menemen vb. güzel yemeklerimizi yedik içtik. Ardından da Adana'mıza döndük. İşte tüm bu geziden fotoğraflarımız.
Onur ve Ben
Onur çadırıyla.
Cumartesi akşam yemeğimizi yerken. Daha Adana'dan Osman ve Levent abi aramıza katılmadan önce.
Levent abi ve Osman aramıza katıldıktan sonra.
Balzeytin ve Nez görülmekte.
Yemek sonrası eski motorumun problemini anlamak için teste çıkarken.
Yemekten sonra yol yapmak için Taşucuna gitmiştik işte ordan resimlerimiz.
Pazar sabahı bize katılan ekip ile görüntülerimiz.
Ali abiyi de kaybettik. Sanırım sıcaktan oluyo :mrgreen:
Uğur abi karizma pozlarda.
Osman denize girmeden önce Tarzan Rıfkı pozlarıyla karşımızda :mrgreen:
Denizde Erdal abi, Uğur abi, Osman ve Ertan yüzerken görülmekte.
Pansiyona eşyaları toplamaya giderken bir iki poz verdik işte bu pozlar. Arkadaki manzaraya dikkat.
Cennet - Cehennem Kanlı Divane'yi gezerken.
Kıl çadırda sohbet ederken.
Görüşmek üzere.
14.07.2006 Cuma günü Adana'dan saat 18:00 'de yola tek başıma çıktım. Mersin'den arkadaşımı alıp benden bir gün önce giden Onur ile Mersin Tece Belediyesinin orda buluştuk ve 2 motor yüklü vaziyette yola devam ettik. Gece saat 21:30 civarı kalacağımız yere vardık ve biraz etrafa baktık. Akabinde Onur çadır getirip çadırda kalacağı için çadır yeri ararken Nez pansiyon sahibinden izin almış. Onur'da bizim pansiyonun önüne çadırı kurdu :mrgreen: Ve herkes uyumaya gitti. Ben gece balkonda ay'ın denize düşen ışığına baktıktan sonra anca uyuyabildim. Sabah İsmail abi ile görüştük bizi dalış teknesine davet etti. Hep beraber tekneye bindik ve adalar'ın etrafını ve kıyı manzaralarına baka baka dalma bölgelerine gittik. Yüzdük, dalan daldı. Manzara muhteşem görmeniz lazım. Yalnız tekneye çıkarken oda da bıraktığım çantamda fotoğraf makinesi kalmış malesef o güzel yerleri ve tekne macerasını çekemedim
Onur ve Ben
Onur çadırıyla.
Cumartesi akşam yemeğimizi yerken. Daha Adana'dan Osman ve Levent abi aramıza katılmadan önce.
Levent abi ve Osman aramıza katıldıktan sonra.
Balzeytin ve Nez görülmekte.
Yemek sonrası eski motorumun problemini anlamak için teste çıkarken.
Yemekten sonra yol yapmak için Taşucuna gitmiştik işte ordan resimlerimiz.
Pazar sabahı bize katılan ekip ile görüntülerimiz.
Ali abiyi de kaybettik. Sanırım sıcaktan oluyo :mrgreen:
Uğur abi karizma pozlarda.
Osman denize girmeden önce Tarzan Rıfkı pozlarıyla karşımızda :mrgreen:
Denizde Erdal abi, Uğur abi, Osman ve Ertan yüzerken görülmekte.
Pansiyona eşyaları toplamaya giderken bir iki poz verdik işte bu pozlar. Arkadaki manzaraya dikkat.
Cennet - Cehennem Kanlı Divane'yi gezerken.
Kıl çadırda sohbet ederken.
Görüşmek üzere.