130/70 Yeni Lastik Fiyatları ve çeşitleri hakkında.

Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
87
Merhabalar.ARN 125 e kışa girerken lastik alıcam.üzerindeki lastikler suda pek sağlıklı değil.Metzeller yada michelin fiyatlarını ve satıcılarının yerleri Antalya'da nerede? :silent:

Arka lastik 130/70 - 12 59J
Ön lastik 120/70 - 12 56J

ARN üzerinde MAXXIS firmasının Cheng Shin Tire lastikleri var.(www.cst.com.tw) Bunun yerine 120/70 taksam maximum hızım artar mı?Devir sayısı aynı olsada tekerin dönüş sayısı artacak buda hızı etkileyecek.garantiyide bozmadan biraz daha hızlandırabileceğim.

Yorumlarınızı tavsiyelerinizi bekliyorum.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
87
Antalya ÇÖL ticaret te
Prelli 130/70 lastik 40 YTL.

Başka bir RAmzey bayisinde
Duro 130/70 Lastik 40 YTL.

Prelli lastik fena değildi.Kauçuk gayet güzel duruyordu.
Duro marka lastik nylon du.çin malı olduğu belliydi.Buna rağmen neden bu kadar çok fiyat çekmesini anlamadım.10 Dk bayi de durdum 2 kişi yedek parçanın neden 1 aydır gelmediğinden bahsediyordu.kaçtım :sunny:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Lastik bana da lazım aslında 150 t1 im için onunda lastikleri aşırı kötü zaten aynı marka lastik var üstünde Cheng Shin Tire .Ama gelgelelim İzmir de ben adam akıllı lastik bulamadım bi yerde buldum bi lastik 30 ytl dedi baya dişli bişeydi ama o da taiwan malı bilinmedik bi markaydı.Eeee üzerindekilerde taiwan malı diye düşündüm alıcaksam bari adam akıllı bi lastik alayım dedim (prelli,michelin vs.) almadım oradan.Ama benim motorun ölçülerine göre nedense fazla lastik bulmak kolay olmuyor.Bi adamla konuştum onda prelli yoktu ben prelli istiyorum dedim adam prelli ön arka 170 den aşağı alamayacağımı söyledi oysa ki istanbulda çok daha ucuz olduğunu duymuştum...Bakalım bu işin sonu nereye varacak.Ama ne olursa olsun kesin olan bişey var ki o da lastikleri kış gelmeden bir an önce değiştirmek lazım.Yoksa bi su birikintisinde hem motorda hemde bende allah korusun lastik parasından daha büyük bi hasar çıkıcak...
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
87
forrap' Alıntı:
Lastik bana da lazım aslında 150 t1 im için onunda lastikleri aşırı kötü zaten aynı marka lastik var üstünde Cheng Shin Tire .Ama gelgelelim İzmir de ben adam akıllı lastik bulamadım bi yerde buldum bi lastik 30 ytl dedi baya dişli bişeydi ama o da taiwan malı bilinmedik bi markaydı.Eeee üzerindekilerde taiwan malı diye düşündüm alıcaksam bari adam akıllı bi lastik alayım dedim (prelli,michelin vs.) almadım oradan.Ama benim motorun ölçülerine göre nedense fazla lastik bulmak kolay olmuyor.Bi adamla konuştum onda prelli yoktu ben prelli istiyorum dedim adam prelli ön arka 170 den aşağı alamayacağımı söyledi oysa ki istanbulda çok daha ucuz olduğunu duymuştum...Bakalım bu işin sonu nereye varacak.Ama ne olursa olsun kesin olan bişey var ki o da lastikleri kış gelmeden bir an önce değiştirmek lazım.Yoksa bi su birikintisinde hem motorda hemde bende allah korusun lastik parasından daha büyük bi hasar çıkıcak...


Aydnı düşünceleri paylaşıyoruz.Ben michlen sport almayı düşünüyorum.ama antalyada bulamadım.şu an için ya lastiği getirticez, yada prelli lastik alıcaz.Prelli 'nin tek lastik fiyatı 40 ytl.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst