13 ağustos cumartesi gecesi neşesi :)

Katılım
15 Tem 2010
Mesajlar
375
irfan abi saygılar yazılarını ve etkinlikleri takip ediyorum forumdan ..süpersin vallahi kısmetse bi ara bende gelip tanışmak isterim..Benim aklım senin oyunda kaldı abii.Malum bende biraz tırsıyorum sürat işinden daha 185 i geçmedim :) ama bu oyun bana ilaç olabilir egomu onda tatmin ederimm..zahmet olmazsa adını yazsanda bizde indirip oynasak :D
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
irfan abi saygılar yazılarını ve etkinlikleri takip ediyorum forumdan ..süpersin vallahi kısmetse bi ara bende gelip tanışmak isterim..Benim aklım senin oyunda kaldı abii.Malum bende biraz tırsıyorum sürat işinden daha 185 i geçmedim :) ama bu oyun bana ilaç olabilir egomu onda tatmin ederimm..zahmet olmazsa adını yazsanda bizde indirip oynasak :D

teşekkürler arkadaşım başım gözüm üstüne her zaman beklerim :)

o oyun muhabeti valla adını bilmiyorum bilgisayar mühendisi arkadaşım ps nin şifrelerini kırıp bilgisayara bağlamış yani bilgisayar oyunu değil fakat o konuyu ararştırır sorarım kendisine fakat joystikle oynanmasına karşın efektleri sesleri ve oyunda adı geçen araç ve sürüş karakteristikleri bire bir gerçekle aynı birde hd plazmaya bağladınmı , değme keyfine :)
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
hakikaten o oyunun adını öğreniversene abi...
merak ettim bende...
ps3 yada bilgisayar farketmez....
 
Katılım
15 Tem 2010
Mesajlar
375
Vallahi videoyu izledim süper bişeymiş :D abi sen ugraşırsan o oyuna gidon manet vites fren pedalıda yaparsın senden korkulur :)))
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
cidden yalovaya gelirsen bana mesaj at es geçme sakın..bide ben ağırlayım

ulem mezit senin telefonun melefonun yokmu yavvvvv yalovaya yolumuz düşüyor kimi zaman uğrar iki lafın belini kırarız agam..:)

---------- Post added at 01:07 ---------- Previous post was at 01:05 ----------

Vallahi videoyu izledim süper bişeymiş :D abi sen ugraşırsan o oyuna gidon manet vites fren pedalıda yaparsın senden korkulur :)))


:cherry::cherry::queen: yavaş o kadar değil :cherry::rendeer:
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
herhalde 230 gördük ben yolu göremeyince mecburen yavaşladım yoksa 280 vururduk en azından
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ulem mezit senin telefonun melefonun yokmu yavvvvv yalovaya yolumuz düşüyor kimi zaman uğrar iki lafın belini kırarız agam..:)

---------- Post added at 01:07 ---------- Previous post was at 01:05 ----------




:cherry::cherry::queen: yavaş o kadar değil :cherry::rendeer:
abi bu kadar mütevazi olma be gerçekten birşey icat etmek adına çalışıyor senin kafa kim ne derse desin sende büyük cevher var o kafanı boş beleş şeylere çalıştırmadığın belli yaptığın çalışmalardan
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
biri elmamı dedi... bayılırım elmaya...

ramço sen açmı doğdun olüm bayılmadığın boğazdan yana bi şey varmı ulaaaa:cherry::cherry::queen:

---------- Post added at 01:12 ---------- Previous post was at 01:09 ----------

herhalde 230 gördük ben yolu göremeyince mecburen yavaşladım yoksa 280 vururduk en azından

allah yardımcımız olsun :) yol müsait değildi fakat yıllardır o yolda o km lere çımak demekki senle nasip olacakmış temde inşallah :queen::cherry:
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Yalnız oyundaki makinada müthiş vallaha ben anahtarlığımda cevşen taşıyorum ama bir tanede makinaya koymak lazım gelir ...nazar değmesin...
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
abi bu kadar mütevazi olma be gerçekten birşey icat etmek adına çalışıyor senin kafa kim ne derse desin sende büyük cevher var o kafanı boş beleş şeylere çalıştırmadığın belli yaptığın çalışmalardan

iltifat ediyon fatihim teşekkür ederim kardeşim acizane ...:rendeer:

---------- Post added at 01:29 ---------- Previous post was at 01:14 ----------

Yalnız oyundaki makinada müthiş vallaha ben anahtarlığımda cevşen taşıyorum ama bir tanede makinaya koymak lazım gelir ...nazar değmesin...

41 kere maşallah demek düşer bana sayın abim yazacaktım saat tam 01:15 gibi site data hatası veriyor bunada alıştım :)

gerçi belki bunu sen izlemişsindir de tünal abim küçük bi güzellik olsun :)


http://www.youtube.com/watch?v=06eLKQQLlCE
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
iltifat ediyon fatihim teşekkür ederim kardeşim acizane ...:rendeer:

---------- Post added at 01:29 ---------- Previous post was at 01:14 ----------



41 kere maşallah demek düşer bana sayın abim yazacaktım saat tam 01:15 gibi site data hatası veriyor bunada alıştım :)

gerçi belki bunu sen izlemişsindir de tünal abim küçük bi güzellik olsun :)


http://www.youtube.com/watch?v=06eLKQQLlCE


eyvallah kardeşim bu reklama hastayım zaten....asalet var ya cidden bence çok iyi bir reklam yani bu makina hayabusa değil ama bizim yaşımıza uygun...
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
Güzel bir iftar buluşması olmuş ne mutlu size cuma günü maltepe buluşmasımı var Ramço o gün evdeyim etkinlik olursa haberim olsun:cat:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Vallahi videoyu izledim süper bişeymiş :D abi sen ugraşırsan o oyuna gidon manet vites fren pedalıda yaparsın senden korkulur :)))

sen öyle deyince aklıma geldi şimdi her şeyimi paylaşırım fakat bu projeyi hiç kimseyle paylaşmadım bunun sebebi bigisayarcı arkadaşımın istememesi , ps tarzı bir dükkan açtı kendisi, 3 boyutlu bir proğramla oturduk sabahlara kadar çizdik biçtik vs.

ve masaların dizaynlarını tasarladık buraya kadar tamam :) bu işin yazılım kısmıydı :)

eeee mekaniğe gelince mühendiz arkadaşın uzmanlık ve ilgi alanının dışına taştığı için konu iş bana düştü hamallığı :) ve 8 adet yaptım (şasi kısımlarını )

profil köşebent demirdi, kaynağıydı, şasi sistemiydi, derken ortaya böyle bir şeyler çıktı aman kendisi duymasın :) bu kış koltukların titreşim ve sallanma olayının üzerine gideceğiz :)





---------- Post added at 02:23 ---------- Previous post was at 02:19 ----------

eyvallah kardeşim bu reklama hastayım zaten....asalet var ya cidden bence çok iyi bir reklam yani bu makina hayabusa değil ama bizim yaşımıza uygun...

aynen katılıyorum abim :cat::rendeer:
 
Son düzenleme:
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
irfan abi cuma akşamı geliyorsun dimi?

ebubekir kesinleştimi kardeşim , yalovamı yoksa maltepemi eğer maltepeyse zor görünüyor ama iftardan sonrada da olsa yalovaya kesin düşerim :)

yoksa benim mağduriyetimi biliyorsundur malum ezan okumadan bir yere kaçamıyorum cumartesi akşamına bakma fırın yakın olduğu için arazi oldum :)
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
abim bugün tünal abiyle konuştum maltepe dedi...
cuma akşamı için...
abim iftardan sonrada kaçıp gelsen ne güzel olur öyle bir imkanın olsa....
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
yok aga ne rahatsızlığı...o sesin seninde kulağındaki milyonlarca sinir hücrelerini öldürdüğüne eminim...uzun vadede sağırlık yapabilir dikkat et...:wiinkk:



yaaa işte tam senlik geziydi...yardırma gezisi...oluklu tepeye çıkarken virajlar harikaydı...:p



Ramazanım senin işler netleşsin oralara gidelim yemekler benden...



ovvv coşku sel olmuş...:p



ben elma göremedim valla...demek elatından evsahabısına gitti...öyle olsun...:pale:

temiz yüreğin bu devirde bulunabilecek en büyk hazinedir abim...
QUOTE]

yüreği kadar temiz bu topiği bize ayırdığı için teşekkür ederiz...:p



Samet abi fotolarda çok tatlı çıkıyorsun yahu...


İrfan tekrardan sağol organizasyon için...benim en keyif aldığım şeylerden biri karamürsel çarşıda yapılan konvoy ve gürültü koparmak...bir ilçe ayağa kalktı yav...:queen:

pide yiyemedim çünkü dediğin gibi kıymalı dek geldi...kıymalı pideyle pek aram yoktur...bir yarımda kaşarlı yetti doğal olarak...sizin pideler standart pide değil ama hayvan gibi...:p birde abi o türlüye gerenk yoktu be...zahmet etmeseydin babında söyledim...sen şimdi işkillendin tabi...ulen kuru kuru pide koymayım milletine diye dimi...bak pide yanına çoban salata ve hoşaf yeterdi inan...

tahinli pideyi de midemizd eyer kalmadı ama yinede sağolsun arkadaş zahmet edip yollamış...beni şu Bursada yediklerime benziyordur

speedy abi sana yanlış plaka vermişim...HM4173 dedim ama HM4137...birde AE0016...ikiside gri..:p



benim sevimli banstarım :) düşünmedim değil hani pidenin yanına birde çorba ekleyeyim fakat dedim bu sefer ulen millet çorbaya dayanacak nefis bu ! yanında sade ramazan pidesini hüpletecek sonra pideler güveçler kalacak ısraf olacak , ayrıca hoşaf işide hoş olurdu onun yerine meyve olarak karpuzu uygun gördüm daha pratik ve zaman almayan bir menü , ayrıca karpuzları bahçeden getirdik öle adana filan değil yani :)

salata işine girseydim bu sefer harbi işler salataya saracaktı zati pideleri yetiştirene kadar her yerimden ter aktı yardırmaktan :)

---------- Post added at 03:05 ---------- Previous post was at 03:02 ----------

abim bugün tünal abiyle konuştum maltepe dedi...
cuma akşamı için...
abim iftardan sonrada kaçıp gelsen ne güzel olur öyle bir imkanın olsa....

cuma ola hayrola kerdeşim şimdi bir şey söylersem doğru olmaz cuma günü bizim buranın pazarıdır ve aşırı yoğunluğumuz oluyor fakat tabi iftara kadar du bakalım gelirim deyipte umutlanmaktansa kesinleşince sürpriz olur fakat harbi çok istiyorum :)

zor görünüyor ama imkansız değil bende zoru sevdiğime göre inşallah nasip bakalım hayırlısı :)
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Sonunda :flower: Tamer abi fotoğraflar için teşekkür ederim.:flower: :rendeer:
 
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
458
heyyyy milet zincir dişli hava filitresi yağ ve yağı degiştire bildikten yada degiştirmeden gelmek isterim tabi eksoz sesimden rahatsız olan olmasa ordayım inşallah :flower::queen::flower::pl: :jocolor:
 
Katılım
19 Haz 2009
Mesajlar
282
Fotoğraflar süper şimdi oruçlu oruçlu pideleri gördüm irfan abi bi gün ailecek yanına gelebiliriz he :mrgreen:
Samet abi dikkat et kayseride hamur işine fazla yüklenme:queen:
Maltepeye de yayan olarak glmeye çalışıcam olmadı tamer abimle iftar dan sonra gelirim :cat:
Umarım herkes en az benim kadar eğlenmiştir saygılar herkese:king:

---------- Post added at 15:29 ---------- Previous post was at 15:22 ----------

Oyun tourist trophy 4 sanırım yazım hatası olabilir
Maltepe başlığı nerde abiler?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst