13.05.2006 Adana ç.m.s.k Kurban Kesicez

Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
planladığınız organizasyona çok ama çok mutlu oldum. ALLAH kabul etsin. kazasız belasız günler geçirmenizi dilerim. o yaşlı insanları mutlu etmenin huzurunu anlaya bilmek,paylaşabilmek ne güzel...:rendeer:
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
39
Huzurevi Aktivasyunu İptaliiiiiiii

Arkadaşlar az önce Huzureviyle görüştüm ve orada yemek yapmıyorlarmış dışarıdan özel bir şirketle aslaşmışlar dolayısıyla kurbanı yasaklamışlar ayrıca 1:30 dan 4:00 a kadar memur-sen in aktivasyonu varmış dolayısıyla Huzurevi iptal ama diyoruz ki şu kurban işini Külübün önünde keselim biliyorsunuz bu aralar bir iki kaza oldu en azından kan akıtmış oluruz ne dersiniz????????????
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
işinize karışmak gibi olmasın ama "çocuk esirgeme kurumuna" gidin çocuklar için çok büyük bi değişiklilik olur. yolda bile bukadar çok motoru göremezler :rendeer:
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
arkadaşlar allah kabul etsin, çok anlamlı bir icraat, yolunuz açık rüzgarınız az,güneşiniz bol olsun.
sevgilerimle,
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
141
bütün annelerin anneler günü kutlu olsun bütün motorcuları bu yüksek düşünceleri için tebrik ediyorum.hepsi iki teker üstünde kalsın.....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst