13/03/2005 Garipçe-Rumeli Feneri

Katılım
22 Nis 2004
Mesajlar
103
Haftasonu dolaşmak için boğaza indim. Trafiğin felaket olduğunu görünce kendimi daha fazla hırpalamadan Sarıyer üstünden önce rumeli kavağına attım. Oradaki öğle yemeğinden sonra da Garipçe ve rumeli fenerine doğru devam etttim. Güzel bir gündü fotoğraflar hoşunuza gider umarım.


Rumeli kavağına giderken anadolu kavağı.
p31301236so.jpg

Garipçe yolu üzerinden boğaz manzarası
p31301298lq.jpg

Garipçe yolundan anadolu yakası
p31301350ry.jpg

Garipçe sapağından içeri
p31301576mk.jpg

Garipçe
p31301707ip.jpg

p31301884jh.jpg

p31301935ll.jpg

p31302092yy.jpg

Yolumuzu rumeli fenerine çeviriyoruz.
p31302172vk.jpg

Fenerin içinde inekler :)
p31302372ea.jpg

İşte Rumeli fenerindeyiz
p31302403cu.jpg

p31302495pp.jpg

p31302574dm.jpg

p31302702hx.jpg

fener8vh.jpg

p31302914nc.jpg

p31302959fa.jpg

p31302973hd.jpg

p31302985wt.jpg

p31302990io.jpg

p31303043rj.jpg

p31303073qx.jpg

p31303084sh.jpg

p31303116dp.jpg

p31303156cx.jpg

p31303230ts.jpg

p31303244fy.jpg

p31303255yx.jpg

Burçlardan birinin içindeki merdiven.
p31303279zd.jpg

p31303281dy.jpg

p31303293no.jpg

p31303306bx.jpg

p31303313dz.jpg

Biraz da ben...
p31302560ke.jpg

p31301986hj.jpg


Dönüşte fotoğraf makinasının pili bittiği için fotoğraf çekemedik :(
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Dönüşte fotoğraf makinasının pili bittiği için fotoğraf çekemedik :(
Bende yedek pil vardı keşke benide çağırsaydın :bounce:
Güzel bi gezi olmuş tebrikler :cat:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Aynı motordan da bende var :cherry:
 
Katılım
13 Mar 2005
Mesajlar
14
güzel türkiyem

fotoraf makinasinin markasi ve modeli yazar isen çok sevirim

çanakkale biga dan selamlar
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
eren bende bu çocuk okulda niye görünmüyo diyodum meğerse yollardaymışın :thumleft:
 
Katılım
20 Haz 2004
Mesajlar
84
Bravo mükemmel bir gezi olmuş fotograflarda süper.
Ama yanlız gezme kıskanıyoruz. :cherry:
 
Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
Skullhunter' Alıntı:
Aynı motordan da bende var :cherry:

Ben de aynı yere gitmiştim. Balık ve ev baklavası mutlaka yenmeli.
En son subaru ile gitmiştim. Subaruyu gördüklerinden mi bilemiyorum çok kazık bir fiyat çekmişlerdi. Fİyatını sormadan balık yemeyin :cherry:
 
Katılım
15 Ağu 2004
Mesajlar
1,492
bu güzellikler başka yerde yoktur herhalde süper manzara ve yerler
murrat hocam millet niye kuş serisine devam ediyo anladım şimdi
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
manzara süper paylasım için teşekkurler
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Cbr125repsol arkadaş,2.5 yıllık geziye teşekkür etmişsin:cherry:Tabi emeğe saygı ama biraz daha tazelere olsa daha uygun olacakmış:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst