- Katılım
- 22 Nis 2004
- Mesajlar
- 103
- Konu Yazar
- #1
Haftasonu dolaşmak için boğaza indim. Trafiğin felaket olduğunu görünce kendimi daha fazla hırpalamadan Sarıyer üstünden önce rumeli kavağına attım. Oradaki öğle yemeğinden sonra da Garipçe ve rumeli fenerine doğru devam etttim. Güzel bir gündü fotoğraflar hoşunuza gider umarım.
Rumeli kavağına giderken anadolu kavağı.
Garipçe yolu üzerinden boğaz manzarası
Garipçe yolundan anadolu yakası
Garipçe sapağından içeri
Garipçe
Yolumuzu rumeli fenerine çeviriyoruz.
Fenerin içinde inekler
İşte Rumeli fenerindeyiz
Burçlardan birinin içindeki merdiven.
Biraz da ben...
Dönüşte fotoğraf makinasının pili bittiği için fotoğraf çekemedik
Rumeli kavağına giderken anadolu kavağı.
Garipçe yolu üzerinden boğaz manzarası
Garipçe yolundan anadolu yakası
Garipçe sapağından içeri
Garipçe
Yolumuzu rumeli fenerine çeviriyoruz.
Fenerin içinde inekler
İşte Rumeli fenerindeyiz
Burçlardan birinin içindeki merdiven.
Biraz da ben...
Dönüşte fotoğraf makinasının pili bittiği için fotoğraf çekemedik