röleyi söktük düz olarak rölesiz bağladık. Eskiden kontağı açınca enjeksiyonlardan ses gelmiyordu yakıp pompalama sesi (tiiizzzz) şimdi düz bağladık rölesiz kontağı açtığımda enjeksiyonlar sürekli pompalıyor yani o ses hiç durmuyor, pistonlara fazladan benzin atıyor. Bu arada elektirik kaçağından dolayı kısa devre sonucu yandı önce sigorta attı tekrar bağlayıp diretince orayı yakmış. (kablolar birbirine değmiş)