12V 20A Röle

Katılım
30 Mar 2016
Mesajlar
23
arkadaşlar gt250r ım için yakıt pompası rölesine ihtiyacım var. internette birkaç araba için röle buldum 4 ayaklı 12V 20A röle
alıcam ama uyum sağlarmı ? röleler aynı işimi görüyor?
 
Katılım
30 Mar 2016
Mesajlar
23
röleyi söktük düz olarak rölesiz bağladık. Eskiden kontağı açınca enjeksiyonlardan ses gelmiyordu yakıp pompalama sesi (tiiizzzz) şimdi düz bağladık rölesiz kontağı açtığımda enjeksiyonlar sürekli pompalıyor yani o ses hiç durmuyor, pistonlara fazladan benzin atıyor. Bu arada elektirik kaçağından dolayı kısa devre sonucu yandı önce sigorta attı tekrar bağlayıp diretince orayı yakmış. (kablolar birbirine değmiş)
 
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
699
12v 30a diye hatirliyorum ben birde ayaklar farklı olabiliyor elinde örnekle beraber oto sanayiden vs bulabilirsin.O sesin benzin pompasindan geldiğine eminmisin peki? Rölanti sensoru olmasin?
 
Katılım
30 Mar 2016
Mesajlar
23
12v 30a diye hatirliyorum ben birde ayaklar farklı olabiliyor elinde örnekle beraber oto sanayiden vs bulabilirsin.O sesin benzin pompasindan geldiğine eminmisin peki? Rölanti sensoru olmasin?

2010 önecsi 30A bunlar 20A hocam evet eminim rölanti sensörünün sesi daha farklı ayrıca o bozuk olduğu için şuanda devre dışı fişi takılı değil. Ses enjeksiyonların sesi EFI li motorların kontak açtığında gelen ses

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:00 ----------

bendeki parça tam olarak bu;
YkYQlZ.jpg
 
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
699
Naptin bulabildin mi? Banada lazim oldu,oto sanayidekilerle uyumlu oluyor fakat benzin pompasini riske atmayin dediler orjinal varsa alalimm.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst