125cc Scooter ile 4500 km; "Türkiye'nin Yarısı;Kıyıları

Katılım
12 Tem 2012
Mesajlar
117
Bu geziyse bizimkiler ne Ümit Ağabey :) Hayranlıkla okudum baştan sona.
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
703
harika gerçekten tebrikler.

Arkadaş hala forumda mı hala history mi kullanıyor şimdi nereleri geziyor merak ettim açıkcası.
 
Katılım
12 Tem 2012
Mesajlar
117
harika gerçekten tebrikler.

Arkadaş hala forumda mı hala history mi kullanıyor şimdi nereleri geziyor merak ettim açıkcası.

Ümit ağabey nx250 kullanıyor,skuter duruyor mu bilmiyorum. Şimdi bildiğim kadarıyla gezmiyor,iskenderunda.. hamok.org da gezi ve kamplar oluyor ve katılıyor. Özetle bu kadar :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst