125 ZN Marş Almama

Katılım
22 Haz 2008
Mesajlar
3
Merhaba herkese,

benim sorunum şu şekilde,

motoru sabah dışarı çıkardğmda marş'a bastığmda 1 seferde dank diye alıyor, ama bi 5-6 km yol yapnca stop ettiğimde ve 10 dk sonra tekrar çalştrmaya çalştğmda bir türlü marş almıyor. cıvvv cıvvv cıvvv ediyor sadece...
:pale: :salut:

o zamanda ayak marşı ile deniyorum ve 2-3 seferde alıyor ayak marşı ile.

nasıl bir sorun olmş olabilir acaba ya, bilgilerinizi paylaşrsanız sevinirim arkadaşlar..
:pr:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Isınınca marş almıyor ateşlemeden olabilir beLKi... Ama cıv cıv etmesi de dinamodan gibi ...
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
bizim arkadaşında öle bi sorunu vardı garantiden yaptırmıstı mondiale
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
134
atesleme sistemine baktır veya kullandığın benzindede sorun olabilir bizim arkadas motora benzin aldı gezdik evlere gittik dısarı çıktık tekrar motor marsa basıyo sürekli cıv cıv ediyo zorla çaıştırıyodu servise götürdük depoyu bosalttı adam benzinin 3/2 su 3/1 benzin çıktı
 
Katılım
22 Haz 2008
Mesajlar
3
her zaman shell'den alıyorum benzini.

götürdüm bu sabah servisine. çok ufak bi miktarda gaz verip bastı marşa. zank diye aldı. anlamıyorum, bazen hiç gaz vermeden basıyorum almıyor. hafif gaz veriyorum yine almıyor. ama servise gidince zank diye alıyor. kafam karıştı iyice.

ordaki usta şöyle dedi. gaz kolundaki boşluğu alıp marşa basarken, çok çok az miktarda gaz ver dedi. böyle deneyelim bakalm. sabahtan beri istedğim gibi çalışıyor motosiklet.
 
Katılım
15 Nis 2007
Mesajlar
114
benzınle ılgısı yok.motorun hava ayarlında bır problem var.iyi bir usta senın motorun 30 dkk adam eder.
 
Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
244
olabilir ben hava ayarını yaptım dediğin giib buz gibi motor alıo sonra almıo fln buji yeniydi dandik çıktı bozukmuş şimdi gaz veriom öle çalışıo
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
399
pek restlanan bi durum değil bildiğim kadarı ile.. servislerde garantiden yaptırabilirsin bence
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst