- Katılım
- 22 Haz 2008
- Mesajlar
- 3
- Konu Yazar
- #1
Merhaba herkese,
benim sorunum şu şekilde,
motoru sabah dışarı çıkardğmda marş'a bastığmda 1 seferde dank diye alıyor, ama bi 5-6 km yol yapnca stop ettiğimde ve 10 dk sonra tekrar çalştrmaya çalştğmda bir türlü marş almıyor. cıvvv cıvvv cıvvv ediyor sadece...
ale: :salut:
o zamanda ayak marşı ile deniyorum ve 2-3 seferde alıyor ayak marşı ile.
nasıl bir sorun olmş olabilir acaba ya, bilgilerinizi paylaşrsanız sevinirim arkadaşlar..
r:
benim sorunum şu şekilde,
motoru sabah dışarı çıkardğmda marş'a bastığmda 1 seferde dank diye alıyor, ama bi 5-6 km yol yapnca stop ettiğimde ve 10 dk sonra tekrar çalştrmaya çalştğmda bir türlü marş almıyor. cıvvv cıvvv cıvvv ediyor sadece...
o zamanda ayak marşı ile deniyorum ve 2-3 seferde alıyor ayak marşı ile.
nasıl bir sorun olmş olabilir acaba ya, bilgilerinizi paylaşrsanız sevinirim arkadaşlar..