amin. Hepimize... :rendeer:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:59 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:55 PM ----------
Aramıza hoşgeldin demek isterdim ama bende henüz zn kullanıcısı olamadım

Birlikde girelim aralarına. En kısa sürede Zen Fun Club sitesi kuracağım. Umarım orada etkinlikler yapıp keyifli zaman geçirebiliriz. O ibre sorunu 160 küsür sayfalık 125 zn kullanıcıları başlığında defalarca dile getirildi. O sorun oluyor hemen hemen herkesde. Bunun için 2 şey tavsiye ediyorlar. 1.si depoyu fulledikden sorna 100 km git ve tekrar fulle

2.si yanın 1.5 lt pet şişe al pompacıyı ikna et ve içine benzin doldur. Eğer benzin yarı yolda bırakırsa o benzin ile bırak ilk benzinciyi istediğin marka petrole ulaşabilirsin

) Bu cumartesi motoru göreceğim ve alacağım üstüme. Hepimize kazasız sürüşler. Kasksız markete bile gitmeyelm

Bu arada ehliyetiniz var deil mi? Birden aldınız ama