- Katılım
- 3 Eki 2011
- Mesajlar
- 1,177
- Konu Yazar
- #1
bizim burdaki bayide kuba çita 125 sport modelinde çift krank var dedi doğrumudur bana pek mantıklı gelmedi bi motorda cift krank olması
çita 125, 4 subaplı yanlış anlamışındır sen.
Bence de öyle demek istemiştir.Sohc ve dohc olayı.Kısaca açacak olursakçift egzantrik demek istemiştir de krank demiştir V12 motorlarda bile tek krank vardır.
titreşim konusunda balansör vardır ona krank demiştir..