- Katılım
- 13 Ara 2004
- Mesajlar
- 13,918
Ya bit git, reklamcı seni. zorunlu sigortadan geçirdiğiniz yetmiyo bide kasko yapacakmışız. Şuna bi cevap verin, ufak bi dalgınlık sonucu karşı şeride geçip refüjü aydınlatma direklerini, 3-4 arabayı parçalayabilen insanları yaralayabilen öldürebilen arabaların zorunlu sigortası motosikletlerden nasıl ucuz olabiliyor ? Motosiklet için sigorta fiyatı aldığımızda firmalar arası 3-4 kat fiyat farkı neden oluyor, madem sigorta yapmak istemiyorsunuz zorunlu olmasın motosikletlere şu şey, zaten motosikletleri hep diğer araçlar eziyor kaza yaptırıyor şu veya bu şekilde.İyi akşamlar Arkadaşlar,
Konu başlığını görünce bir cevap atmak istedim, forumda yeniyim.
özellikle uzun bir motor seyahatinde muhakkak kasko yaptırılması gerekiyor bence, bu konuda Türkiye'de çok iyi ve uzman sigorta şirketleri ve aracı Kurumlar var. Ama Kasko pahalı diyorsanızda o zaman muhakkak Motosiklet yol Yardım Asistans Kartı almalısınız. Bu tip uzun yollarda insanın başına gelebilecek bir sürü olay var, böyle bir kart ile çok rahat edersiniz.