- Konu Yazar
- #1
Öncelikle selamlar 18 yaşında bir üniversite öğrencisi olarak motosiklete başlamayı düşünüyorum.Bugün ilçe nüfus müdürlüğünde ehliyet işlerimi hallettim .Bu hafta içinde a2 ehliyetim gelmiş olur. 1-2 hafta içinde de motosiklet almayı düşünüyorum vizelerden sonra. Ekipmanlarım hazır, geriye motosiklet almak kaldı. Kendimden bahsetmek gerekirse 1.75 boyunda ve 70 kiloyum. Sıfır olarak cb125r veya cb250r almayı düşünüyorum, ikinci el bakmıyorum her şeyini 0 olarak ben uğraşarak öğrenicem(rodaj vs) hem de almışken en az 2-3 sene kullanacağım. Yılbaşı sonrası güncel kurlardan zam yemeden alayım diyorum. Aklıma takılan konu ise cc mevzusu. Güzergah olarak genellikle şişli-kadıköy arası üniversiteye ulaşım amaçlı kullanacağım dolayısıyla haftanın 4 günü köprüyü kullanmak durumundayım, boş zamanlarımda da gezme amaçlı aktif olarak kullanmayı düşünüyorum. Bir aralar mt25-r25 düşünüyordum ama 36 beygir fazla gelir diye vazgeçtim malum site hasar kayıtlı r25lerle doluyken tecrübesiz biri olarak gözüm korktu açıkçası.
Bu durumda cb125r mı cb250r mı mantıklı? Bu arada hiç tecrübem yok, ehliyet sınavında hero hunk sürmüştüm trafikte ama pek de trafik denemezdi. 250cc başlanmaz diyenler çok fazla forumlarda ancak cb250r daki 26-27 beygiri kontrol ederim diye düşünüyorum. Ayrıca köprü yolunda felan 125cc yetersiz kalmaz mı? Önerilerinize açığım.
Bu durumda cb125r mı cb250r mı mantıklı? Bu arada hiç tecrübem yok, ehliyet sınavında hero hunk sürmüştüm trafikte ama pek de trafik denemezdi. 250cc başlanmaz diyenler çok fazla forumlarda ancak cb250r daki 26-27 beygiri kontrol ederim diye düşünüyorum. Ayrıca köprü yolunda felan 125cc yetersiz kalmaz mı? Önerilerinize açığım.