...1200 ytlye bilgisayar aldım...yardım lütfen..

Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mete abicim ben sana dedim ya abi zaten;CANAVAR gibi makina abi.Senin gibi bi teknoloji garibesini uçurur abicim o makina :queen: :queen: Şaka bir yana mete abim,harbi güzel makina.Allah klavyeni,ddr ini,hdd ni eskitmeden,lcd monitörünü çatlatmadan kullanmanı nasip etsin.Yakışır mete abime.Kim tutar be mete abi seni.Alemlerin kurdu olursun sen çıkarsın başımıza.Hackerlerin efendisi olursun be abi.:rendeer:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Flood olduğu için modlardan silmesini rica ederim :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Nis 2004
Mesajlar
105
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benimki kadar iyi olmasada güsel hay:cherry: ırlı olsun
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hackerlerin efendisimiiiiiiiii....:bounce:

vayyy...sağlam pompa oldu iyimi...


kim tutar beni dimi...çökertirim ben bu siteyi bilem dimi...amerikan haberalma teşkilatı sitesinede girip çıkabilirim dimi rahatlıkla...:cherry:

tutmayın beni...allahını seven tutmasın...hehehe...bi kurayım eve...bıktırcam alimallah sizleri...:bounce: benden bıkan benim gibi olsun...
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oha mete abi ohhhhaaaaa :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi kalbiniz kötü sizin yav...ben bişey demiyom...her lafı işkembe-i kübradan anlarsınız olmazki ama...:cherry: :bounce:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
şerrrefsizim geyiğin dik alası olmuş kankam,allahın izni ile kızın yağmuru evlenirsem şayet,oğlum olursa elbet, benim gibi zibidi olur oda.Adını ne koyarım bilmiyom ama sakın verme:queen: senin gibi motorcunun çocuğuna verecek kızım yok de.:queen: sen o makineyle değil amerikanın haberalma teşkilatına girmeyi,motosiklet net'e zor girersin:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
MoToR' Alıntı:
şerrrefsizim geyiğin dik alası olmuş kankam,allahın izni ile kızın yağmuru evlenirsem şayet,oğlum olursa elbet, benim gibi zibidi olur oda.Adını ne koyarım bilmiyom ama sakın verme:queen: senin gibi motorcunun çocuğuna verecek kızım yok de.:queen: sen o makineyle değil amerikanın haberalma teşkilatına girmeyi,motosiklet net'e zor girersin:queen:

kankaaa sana bu jınlunlarla naaahhh kız verirler...:queen:

allahına kadar adanalıyık...psikopata bağlarık dimi kurban...adanayıda fethederiz allahın izniyle...:queen:

sana kız verilirmi lo..senle dünür olsak ben çok dayak yerim adanada...oralarıda bilirik kankam...bu tarz tutmaz orada...kelebekle dalarlar alimallah...ya zaten beni tanımayan biri küfretcek falan diye bazen tırsıyom iyimi...:p

adananın gülü napıyon beyav...bekarmıydın sen...yakışıklı çocuksun...bulamadınmı bir hatun...:cherry:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Hocam kız vermeleri için nası bi motor almalıyım yardımcı olur musun :mrgreen: :queen: :mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bir hanımendiyi istemeye gittiğinizde altınızda en az 600 lük makina olacak...çina malı motor sahaplarına kız verilmiyo habarınız yohmu...

:queen: :queen:

genç erkek...:hayatım sen ben yeşil panjurlu bir evimiz ve küçük küçük keewaylerimiz jınlunlarımız olacak...

genç bayan...:neee...öhüöühühühü...benlennnn oynadın...duyguularıımlaaa oynadın...haniii suzukimiz harleyimiz yamahımız olacaktııı...ühühüh...ben bitiriyorumm bu ilişkiyi......ühühüh...

:queen:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
:pale: madem 600'lük lazım satayım benim Hayabusa'yı o zaman :pr:


:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kütüğüm sende hayaLbusa varsa Deniz Akkaya'yı bile istemeye gidersin...

o/nu/da sana verir/ler...:cherry:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
1. Mete ciğerim hayırlı olsun on numara makina sana yeter kafanı takma, ama ben işin ayrı bir noktasına takıldım. Herkes iyi kötü ucuz pahalı demiş ama bence fazla para bağlamışsın be. Sen sadece nete girip geyiğe sarcan başka bi iş yapmıcanki. Yeni işe girmişken ve bazı zorlukları aşmışken ve hatta motorun yok iken bu kadar para PC ye bağlanırmı lan. Yinede hayırlı uğurlu olsun almışsın artık gerisi boş.

2. Yuh be kardeşim bir başlık buı kadar mı konu dışına çıkar???
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Mete_han pc yi aldıktan sonra değil almadan önce soracaktın bu soruyu! AYRICA CenkKeskin İNSANLARI YANLIŞ YÖNLENDİRİYORSUN! ADAM LCD MONITOR ALMIŞ SEN ORAYA 17" 107 T YAZMIŞSIN! mete_han aldığın fiyat çok iyi ve taksitlede aldıysan için rahat olsun. Makinen öyle çok süper birşey değil ama normal bir kullanıcı için çok iyi diyebilirim. Ucuza almışsın gerçekten. Hatta kendi elimdeki son kullanıcı distribitör fiyatlarına baktımda neredeyse benim alacağım fiyata sana vermiş adamlar :) ...
 
Katılım
10 Haz 2005
Mesajlar
60
bencede fiyat normal ben aynı değerlerde
2 sene önce aldım artık pc lerin fiyatı bayağı düştü
 
Katılım
7 Eki 2005
Mesajlar
295
Bende yorum yazayım :mrgreen: eğer aldıysan bu yorumlarla kafanı yorma derim, ama yinede yorum istersen işlemcin biraz düşük kalmış ama anakart fena değil ekran kartı biraz düşük kalmış eğer oyun oynamayacaksan bu sistem seni idare eder.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Eyong' Alıntı:
2. Yuh be kardeşim bir başlık buı kadar mı konu dışına çıkar???
Kendi sitemde kendini iki günlüğüne banlayan moderatörün veda mesajına patlıcan reçeli ve ballı-çokokremli-peynirli-salamlı sanviç tarifi yazan adam gördüm ben :mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
değerli admin ve modlarımın yüksek anlayışı ve hoşgörülerine sığınarak tek tek arkadaşlara cvp yazacağım...ama flood olacak...floodsuz beceremiyom...sevgilerimle...beni uyarmak isteyen yönetici arkadaşlar adresimi biliyor...uyarılmaya hazırım...:rendeer: :queen:

Eyong' Alıntı:
1. Mete ciğerim hayırlı olsun on numara makina sana yeter kafanı takma, ama ben işin ayrı bir noktasına takıldım. Herkes iyi kötü ucuz pahalı demiş ama bence fazla para bağlamışsın be. Sen sadece nete girip geyiğe sarcan başka bi iş yapmıcanki. Yeni işe girmişken ve bazı zorlukları aşmışken ve hatta motorun yok iken bu kadar para PC ye bağlanırmı lan. Yinede hayırlı uğurlu olsun almışsın artık gerisi boş.

2. Yuh be kardeşim bir başlık buı kadar mı konu dışına çıkar???

ciğerparem sağol...fazla paramı bağlamışım abi...şofeeeerim ama para bende kanka...beni tanıyon...nerde geyikcan orda mete_han..:queen:

valla çokmu para verdim lan...:salut:

MeTaL' Alıntı:
Mete_han pc yi aldıktan sonra değil almadan önce soracaktın bu soruyu! AYRICA CenkKeskin İNSANLARI YANLIŞ YÖNLENDİRİYORSUN! ADAM LCD MONITOR ALMIŞ SEN ORAYA 17" 107 T YAZMIŞSIN! mete_han aldığın fiyat çok iyi ve taksitlede aldıysan için rahat olsun. Makinen öyle çok süper birşey değil ama normal bir kullanıcı için çok iyi diyebilirim. Ucuza almışsın gerçekten. Hatta kendi elimdeki son kullanıcı distribitör fiyatlarına baktımda neredeyse benim alacağım fiyata sana vermiş adamlar :) ...

heavy metalim asi prensim...aldık artık...öpülmüş bir yanağım var artık...zevk almaya çalışıyorum...ama makinem hakkında nasıl olursa süper bişey değil dersin...haddini bil...haddini bil...:queen:

ben normal kullanıcımıyım kankacım...ne zaman normal bir hareketimi gördün...

antalyaya sevgiler...artık kabusun olcam merak etme...bıkcan yani...imzandaki yengemiz herhalde sana kızmış...onu rüyanda görmediğin için...beni her akşam rüyanda göreceksin merak etme...bilinçaltına gireceğim...yani bir nevi freddy krueger...:bounce: msn adresini bana verme gafletinde bulunursan tabiki....:queen:

durmustit' Alıntı:
bencede fiyat normal ben aynı değerlerde
2 sene önce aldım artık pc lerin fiyatı bayağı düştü

sağoıl kankacım...ilgi alakan için...:rendeer:

Fuut' Alıntı:
Bende yorum yazayım :mrgreen: eğer aldıysan bu yorumlarla kafanı yorma derim, ama yinede yorum istersen işlemcin biraz düşük kalmış ama anakart fena değil ekran kartı biraz düşük kalmış eğer oyun oynamayacaksan bu sistem seni idare eder.

kankacım anlamadığım için bişey diyemiyorum...sevgiler...sağolasın...kafama yazıyom ama bunları...öğrencem bunları...:rendeer: ben esasında oyun formatına yönelik olsun demiştim ama yinede bilemiyom...
:wiinkk:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst