toocold' Alıntı:Dostum bende bisiiler yazayim dedim ama soyliyecek pek bisii kalmamis. Ev kullanimi icin cok ideal bi makina almissin oncelikle hayirli olsun. Sadece anakart konusunda takintim vardir. asus veya epox olsaydi tadindan yenmezdi. Ama son derece huzurlu olabilirsin gusel makina almissin. Ozellikle lcd hos secim. ne o olee abi koca koca monitorler. ben birazda gorselligi sewiyorum. Son yaptigim makina 3000 ytl ye mal oldu. Ama inan ucmanin hic anlami yok. Bu arada edirneye hic gelip gidermisin abi. Goz asinaligi mi desem kan kaynamasimi bu hissettigim. Saygilar..